Yπάρχει μια γενιά αυτοκινήτων, όπως για παράδειγμα η Mercedes GLA 200, που θέλεις να βρεθείς ξανά πίσω από το τιμόνι τους.
Δεν έχει καμία σημασία εάν αποδίδουν «άλογα» που τρομάζεις απλά και μόνο στην ανάγνωσή τους.
Είναι ο τρόπος που «γράφουν» τα χλμ. στην άσφαλτο, το πως αισθάνεται ο οδηγός, τι «προσφέρει» γενικά το αυτοκίνητο.
Σε μια εποχή που όλα έχουν αλλάξει και θα αλλάξουν ακόμα περισσότερο, ειδικά στο χώρο του αυτοκινήτου, μια ηρεμία και χαλαρότητα αισθάνεσαι στο φροντισμένο εσωτερικό της GLA 200.
H πανοραμική ανοιγόμενη γυάλινη οροφή προσφέρει μια διαφορετική επαφή με τη φύση, οδηγώντας άλλες στιγμές, και μακριά από σκέψεις καθημερινότητας.
Μercedes: Η κοκκινωπή των φωτογραφιών είναι η έκδοση με το πακέτο εξοπλισμού AMG Line
Στο ταμπλό και στα πάνελ των θυρών υπάρχουν διακοσμητικά τύπου carbon, τα πεντάλ είναι αλουμινένια, οι κόκκινες ραφές διάσπαρτες και το σπορ τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι (θα χρειαστεί λίγη εξοικείωση με τα ενσωματωμένα μπουτόν αφής, καθώς τα αριστερά είναι για το καντράν και τα δεξιά για την οθόνη ) ντυμένο με δέρμα nappa, ίσιο το κάτω μέρος και με σωστή διάμετρο.
Στη διάθεση του οδηγού οι δυο εφαπτόμενες οθόνες, αμφότερες 10,25 ιντσών.
Ειδικά το αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων ΜΒUX που δέχεται και φωνητικές εντολές, είναι χαρά για τους φίλους των gadget. Συνδέεσαι με το διαδίκτυο και χάνεσαι…
Για την ποιότητα των υλικών, απλά υπογραφή Mercedes.
Tα μαλακά πλαστικά κυριαρχούν, και στη βάση της κονσόλας, πέρα από τα μικροπράγματα που μπορεί να τοποθετηθούν, αναπτήρας, κλειδιά, γυαλιά, υπάρχει το μπουτόν με την ένδειξη Dynamic, που είναι για το drive menu.
Ανοίγοντας το μπροστινό καπό στο διαμέρισμα του κινητήρα συναντάμε το γνωστό τετρακύλινδρο σύνολο των 1.33 λίτρων βενζίνης απόδοσης 163 ίππων, (ροπή 270 Nm που συνδυάζεται με υβριδικό σύστημα 48V με έξτρα 10 kW (14 ίπποι), που «επεμβαίνουν» κυρίως στην εκκίνηση και στην επιτάχυνση, ενώ ανακτάται ενέργεια κατά τη διαδικασία της πέδησης.
Το κιβώτιο είναι αυτόματο 7 σχέσεων, διπλού συμπλέκτη που διακρίνεται για γρήγορες και ομαλές αλλαγές.
Μάλιστα η κλιμάκωση του κιβωτίου μεταβάλλεται στο πρόγραμμα Sport, ενώ ταυτόχρονα το τιμόνι γίνεται λίγο πιο βαρύ, αποκτώντας περισσότερη ακρίβεια και η απόκριση στο γκάζι είναι αισθητά αμεσότερη.
Στο δρόμο διακρίνεται για την ποιότητα κύλισης και το σταθερό της πάτημα, και μας άρεσαν οι σφικτές αναρτήσεις, αλλά κυρίως η αίσθηση του τιμονιού.
Σε ο,τι αφορά την κατανάλωση το κομπιούτερ έδειξε 8.5 λίτρα/100 χλμ. με εκπομπές ρύπων στα 152 γρ./χλμ.
Όσο για τις άλλες επιδόσεις, η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 210 χλμ./ώρα ενώ για τα 0-100 ο χρόνος είναι 8.9 δευτ.
Mercedes GLA 200 με ήπιο υβριδικό σύστημα, που δε σε αγχώνει καθόλου πίσω από το τιμόνι, αντιθέτως δημιουργεί τις βάσεις χαλαρές απολαυστικές διαδρομές εντός και εκτός των τειχών, μακριά από «αριθμούς» ιπποδυνάμεων και επιδόσεων.
Τιμές από 47.500 ευρώ η βασική έκδοση.