Στο «χρηματιστήριο» των αξιών η Mercedes έκανε φέτος νέο limit up, ανεβάζοντας ακόμα πιο ψηλά το διάσημο αστέρι της.
Η γερμανική εταιρεία λοιπόν διατηρεί τον τίτλο της πολυτιμότερης premium μάρκας αυτοκινήτων στον κόσμο! Παράλληλα παραμένει μέσα στο top10 με τις σημαντικές μάρκες στον κόσμο, για όγδοη συνεχόμενη χρονιά. Συγκεκριμένα, κατατάσσεται πλέον στην έβδομη θέση, σημειώνοντας άνοδο, καθώς τα πέντε τελευταία χρόνια βρίσκονταν σταθερά στην όγδοη θέση.
Μιλώντας με αριθμούς, η αξία της έχει αυξηθεί κατά 9% στα 61,414 δισεκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με το 2022. Τα παραπάνω στοιχεία προέρχονται από την αμερικάνικη εταιρεία συμβούλων Interbrand, η οποία σε ετήσια βάση από το 1999 ανακοινώνει τη λίστα των “Best Global Brands” που περιέχει τις εκατό πιο πολύτιμες μάρκες στον κόσμο.
Πώς έγινε η αξιολόγηση της Mercedes
Το σύστημα κατάταξης βασίζεται σε τρία βασικά κριτήρια: Στην χρηματοοικονομική απόδοση των προϊόντων ή υπηρεσιών του εμπορικού σήματος, στο ρόλο του εμπορικού σήματος στη διαδικασία λήψης αποφάσεων της αγοράς και στη δύναμη του εμπορικού σήματος σε σχέση με τη διαφύλαξη των μελλοντικών του αποδόσεων. Η Interbrand ήταν η πρώτη εταιρεία που ανέπτυξε μια μέθοδο αξιολόγησης για μάρκες και πιστοποιήθηκε σύμφωνα με το διεθνές ISO 10668.
Με τη στρατηγική αναπροσαρμογή της Mercedes το 2021, ο πυρήνας της μάρκας αναμορφώθηκε και το σύνθημα της είναι πλέον «επιθυμία για εμβληματική πολυτέλεια». Στόχος της είναι να συνδυάσει δυο βασικά χαρακτηριστικά, την πλούσια κληρονομία της ως κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων έχοντας δημιουργήσει πολλά μοντέλα που καθόρισαν το στυλ, και το πρωτοποριακό της πνεύμα με καθοδηγητή την εξαιρετική αισθητική, τις καινοτόμες τεχνολογίες και τη βιωσιμότητα.