Το διάσημο αστέρι της Mercedes δεν «ανάβει» με ηλεκτρικό ρεύμα μόνο στα επιβατικά της μοντέλα, αλλά και στα επαγγελματικά της.
Η γερμανική εταιρεία λοιπόν παρουσιάζει τη νέα πλατφόρμα ονόματι “Electric Versatility Platform”, πάνω στην οποία θα βασιστούν τα επερχόμενα ηλεκτροκίνητα μεγάλα βαν της, όπως το νέο eSprinter.
Σύμφωνα με τη Mercedes η συγκεκριμένη πλατφόρμα θα επιτρέπει ποικιλία διαμορφώσεων, με δυο μεταξόνια και μπαταρίες τριών διαφορετικών μεγεθών, ενώ το σύστημα μετάδοσης κίνησης βρίσκεται στους πίσω τροχούς και επιτυγχάνεται πάντα το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο.
Παράλληλα η νέα πλατφόρμα αυξάνει την ευελιξία και την πρακτικότητα του eSprinter επόμενης γενιάς μειώνοντας ταυτόχρονα την πολυπλοκότητα και το κόστος παραγωγής. Το ομοιόμορφα σχεδιασμένο μπροστινό τμήμα της νέας πλατφόρμας περιλαμβάνει όλα τα εξαρτήματα υψηλής τάσης, όπως της φόρτισης και το μετατροπέα AC/DC, ενώ η μπαταρία βρίσκεται ενσωματωμένη στο υποδάπεδο του οχήματος.
Συνεχίζουμε με τον πίσω άξονα ο οποίος κινείται με τον ενσωματωμένο στο πίσω δομικό του τμήμα έναν συμπαγή και ισχυρό ηλεκτροκινητήρα. Σύμφωνα με τη Mercedes επενδύθηκαν 350 εκατομμυρίων ευρώ στην ανάπτυξη της νέας πλατφόρμας “Electric Versatility Platform”.