H πιο ταπεινή Mercedes GLA 200 μπορεί να «κλέψει» λίγο από το δυναμισμό της κορυφαίας AMG GLA 45 S 4MATIC+ των 421 ίππων.
Με ποιο τρόπο; Φορώντας τον πιο σπορτίφ «μανδύα» του εξοπλιστικού πακέτου AMG Line, το οποίο δίνει ένα «φλογερό» οπτικά αποτέλεσμα, ειδικά όταν συνδυάζεται με τη συγκεκριμένη κόκκινη απόχρωση του αμαξώματος.
Mercedes GLA 200: Λίγο πιο άγρια
Στην προκειμένη περίπτωση λοιπόν η ανανεωμένη GLA 200 διαθέτει προφυλακτήρες με πιο επιθετική σχεδίαση, με τον μπροστινό να ενσωματώνει splitter και τον πίσω διαχύτη, μαζί με δυο εξατμίσεις που έχουν επιχρωμιωμένα περιγράμματα.
Παρατηρήστε επίσης τα ελαφρώς επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα τις μαύρες πολυάκτινες ζάντες των 19 ιντσών, τα τόξα των φτερών που είναι βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος, τα φιμέ πίσω κρύσταλλα, τους μαύρους πλευρικούς καθρέπτες που σχηματίζουν αντίθεση και τις πολλές επιχρωμιωμένες πινελιές στη νέα μάσκα, στο κέντρο της οποίας δεσπόζει το διάσημο αστέρι της Mercedes.
Mercedes GLA 200: Στα εντός
Στο εσωτερικό της GLA διαχέεται άπλετο φως από την ανοιγόμενη πανοραμική γυάλινη οροφή, ενώ και εδώ το πακέτο AMG Line κάνει αισθητή την παρουσία του. Στο ταμπλό και στα πάνελ των θυρών υπάρχει διακοσμητικό ένθετο τύπου carbon, τα πεντάλ είναι αλουμινένια, οι κόκκινες ραφές διάσπαρτες και το σπορ τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι (θα χρειαστεί λίγη εξοικείωση με τα ενσωματωμένα κουμπιά αφής) ντυμένο με δέρμα nappa.
Οι δυο εφαπτόμενες οθόνες, αμφότερες 10,25 ιντσών, υποστηρίζουν το διαμορφώσιμο ψηφιακό πίνακα οργών και το αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων ΜΒUX που δέχεται και φωνητικές εντολές. Η ποιότητα των υλικών, με επαρκή μαλακά πλαστικά, είναι εφάμιλλη του ονόματος Mercedes. Στη βάση της κεντρικής κονσόλας δεν υπάρχει πλέον touchpad, αλλά μια πρακτική θήκη για μικροαντικείμενα, ενώ το κυλινδρικό χειριστήριο για την εναλλαγή των προγραμμάτων οδήγησης, έχει αντικατασταθεί από ένα κουμπί με την ένδειξη Dynamic.
Mercedes GLA 200: Χώροι
Χάρη στο μεγαλύτερο μεταξόνιο (2.729 χλστ.) οι πίσω επιβάτες έχουν άφθονο χώρο για τα πόδια τους, ενώ αρκετός είναι ο «αέρας» ανάμεσα στα κεφάλια τους και στην οροφή. Ο μεσαίος πίσω επιβάτης είναι καλοδεχούμενος, καθώς δε θα στριμώξει τους δυο ακριανούς, αλλά ίσως δε βολέψει καλά τα πόδια του, λόγω του υπερυψωμένου κεντρικού δαπέδου. Ηλεκτρικά ανοίγει η πόρτα του χώρου αποσκευών, αποκαλύπτοντας 425 λίτρα, ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων αυξάνεται στα 1.420 λίτρα.
Mercedes GLA 200: Με ήπιο υβριδικό σύστημα
Η GLA 200 τροφοδοτείται από το γνωστό 1.33 λίτρων τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα απόδοσης 163 ίππων, το έργο του οποίου υποβοηθά το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V με έξτρα 10 kW (14 ίπποι), κυρίως στην εκκίνηση και στην επιτάχυνση. Επιπλέον φροντίζει να ανακτά ενέργεια κατά τη διαδικασία της πέδησης και να την αποθηκεύει στη μπαταρία.
Στην πράξη μας απέδειξε ότι κινεί παλικαρίσια την GLA, με την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται εντός 8,9 δευτ. και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 210 χλμ./ώρα, αριθμοί σίγουρα ικανοποιητικοί για τα δεδομένα. Ακόμα και υπό πίεση στο γκάζι η μέση κατανάλωση καυσίμου κυμάνθηκε κοντά στα 9 λίτρα/100 χλμ. (εκπομπές C02 στα 152 γρ./χλμ.).
Mercedes GLA 200: Στο δρόμο
Άψογος συνεργάτης το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, με γρήγορες και ομαλές αλλαγές, η κλιμάκωση του οποίου μεταβάλλεται στο πρόγραμμα Sport, ενώ ταυτόχρονα το τιμόνι γίνεται λίγο πιο βαρύ, αποκτώντας περισσότερη ακρίβεια και η απόκριση στο γκάζι είναι αισθητά αμεσότερη. Δυνατά και αποτελεσματικά τα φρένα, ενώ η ανάρτηση (πολλαπλών συνδέσμων) λόγω του AMG Line πακέτου είναι κάπως πιο σκληρή, χωρίς να θυσιάζει σε υπερβολικό βαθμό την άνεση, με την GLA να διακρίνεται για την ποιότητα κύλισης και το σταθερό της πάτημα.
Mercedes GLA 200: Στο ταμείο
Πιο ολοκληρωμένη από ποτέ η εξηλεκτρισμένη πλέον GLA 200, με στοχευμένες σχεδιαστικές και εξοπλιστικές αλλαγές, ξεκινάει από 47.500 ευρώ, ενώ η τιμή της αυξάνεται κατά 2.213 ευρώ, αν επιλέξεις το πακέτο AMG Line.