Αμιγώς ηλεκτρική η Mercedes EQE 350+ και μάλλον ο ιδιοκτήτης της σπάνια θα καθίσει στη θέση του οδηγού.
Η πολυτέλεια σε τροχούς σε ένα ακόμα νέο κεφάλαιο όπως το ορίζει η Mercedes μέσα από τη σιλουέτα της EQE 350 +.
Πλούσιες εξωτερικές διαστάσεις σε μήκος/πλάτος/ύψος που στη γλώσσα των αριθμών είναι 4.964/1.936/1.510 χλστ. με μεταξόνιο 3.120 χλστ.
Από την άλλη, βαρύ αυτοκίνητο που αγγίζει τους 2,5 τόνους (2.405 κιλά για την ακρίβεια).
Μercedes: Από πλευράς σχεδιασμού, η εμφάνισή της ΕQE είναι ξεχωριστή.
Έχει αναπτυχθεί με βάση τη μείωση των αεροδυναμικών αντιστάσεων.
Καθώς δεν έχει τις ανάγκες ψύξης τους κινητήρα ενός συμβατικού μοντέλου, φέρει κλειστή μάσκα με χαμηλό ρύγχος, ελάχιστα ανοίγματα, ειδικές ζάντες και λείο επίπεδο.
Coupe σχεδιαστικά στοιχεία προβάλλει η Mercedes EQE 350+
Η όλη σιλουέτα σε παραπέμπει σε coupe και παρά το μέγεθος είναι πολύ ισορροπημένη σχεδιαστικά.
Η μεγάλη κλειστή μάσκα ενώνει κατά κάποιον τρόπο τους Led προβολείς ενώ τα πίσω φώτα σε σχήμα σταγόνας ενώνονται μεταξύ τους δημιουργώντας μια εντυπωσιακή εικόνα το βράδυ.
Ένα άλλο σημείο είναι οι αναδυόμενες χειρολαβές που το βράδυ είναι φωτιζόμενες.
Εξίσου εντυπωσιακό είναι και το εσωτερικό.
Πέρα ότι υπάρχει πληθώρα επιλογής του εσωτερικού φωτισμού, κυριαρχεί το ψηφιακό ταμπλό καθώς και η μεγάλη κάθετη οθόνη στο κέντρο του μεγάλου σε επιφάνεια ταμπλό.
Εδω οι φίλοι των gadget θα βρουν το στοιχείο τους με τις εφαρμογές που προσφέρει.
Οδηγός και επιβάτες αισθάνονται σαν να βρίσκονται σε living-room με πολύ άνετους πίσω χώρους και σε αναπαυτικά καθίσματα.
Τα μπροστινά είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα με μνήμες ενώ ο χώρος των αποσκευών προσφέρει 430 λίτρα.
Με τι κινείται όμως η Mercedes EQE 350+.
H μπαταρία έχει χωρητικότητα 90,6 kWh και σε ταχυφορτιστή με συνεχές ρεύμα (DC) 170 kW από το 10-80% διαρκεί μόλις 32 λεπτά.
Σε wallbox 11 kW o χρόνος που απαιτείται είναι γύρω στις 10 ώρες.
O ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 292 ίππους με ροπή 565 Nm, κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ το κιβώτιο είναι αυτόματο μονής σχέσης. Μάλιστα από τα paddles στο τιμόνι ρυθμίζει ο οδηγός την ανάκτηση ενέργειας.
Στο μέγιστο ρυθμό ανάκτησης (αναγράφεται στο ταμπλό) δε χρειάζεται ο οδηγός να πατάει φρένο στις μετακινήσεις εντός του αστικού ιστού.
Οδηγώντας το ηλεκτρικό «αστέρι» η έννοια του living-room περνάει και στο δρόμο.
Το πολύ χαμηλό κέντρο βάρους, οι αναρτήσεις, το συμπαγές αμάξωμα, ακόμα και στις στροφές με όλο αυτό το βάρος στις ρόδες, το ακριβές τιμόνι, κάνουν την οδήγηση απολαυστική.
Φυσικά δε χρειάζεται να αναφέρουμε ότι ταξιδεύεις με απουσία θορύβων.
Σε ο,τι αφορά την αυτονομία με πλήρη φόρτιση ξεπερνάς τα 500 χλμ. ενώ από πλευράς κατανάλωση και έχοντας ξεφύγει από κάθε πνεύμα οικονομίας είδαμε στο ταμπλό την κατανάλωση να «σκαρφαλώνει» στα 28.8 kWh/100 χλμ.
Για τους φίλους των επιδόσεων να αναφέρουμε επίσης ότι η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 210 χλμ./ώρα ενώ για τα 0-100 της επιτάχυνσης ο χρόνος είναι 6,2 δευτ.
Αυτό για το οποίο έχει καθιερωθεί η Mercedes στη συνείδηση των καταναλωτών, δε θα μπορούσε να απουσιάζει και από την ηλεκτρική EQE 350 +.
Eνας διαφορετικός τρόπος μετακινήσεων, που συνδυάζει όλα όσα αναζητά ο ιδιοκτήτης από ένα μεγάλο και πολυτελές αυτοκίνητο με τις τιμές να ξεκινούν από τα 81.850 ευρώ.