Η Mercedes παρουσίασε τη νέα W14, το μονοθέσιο με το οποίο ο Χάμιλτον και ο Ράσελ θα επιχειρήσουν να την επαναφέρουν στην κορυφή.
Στην υβριδική εποχή, όταν μιλούσαμε για «αυτοκρατορία» στη Formula 1, αναφερόμασταν, πάντα, σε αυτή της Mercedes. Από το 2014 και μετά οι Γερμανοί έχουν κατακτήσει 8 πρωταθλήματα κατασκευαστών. Το… φρένο, μπήκε τη σεζόν του 2022, διά χειρός Red Bull.
Η Mercedes μπορεί να έχασε τον τίτλο των οδηγών και το 2021, ωστόσο εκείνη τη σεζόν, τουλάχιστον το προσπάθησε και μέχρι και τον τελευταίο γύρο, ο Χάμιλτον ήταν πρωταθλητής. Πέρυσι, η απόλυτη απογοήτευση. Ο Χάμιλτον δεν κατάφερε για πρώτη φορά να νικήσει σε κάποιο γκραν πρι από το 2007, όταν έκανε και το ντεμπούτο του στο άθλημα και η τρίτη θέση στους κατασκευαστές πίσω από Red Bull και Ferrari, μάλλον κολακευτική μοιάζει για τα «ασημένια βέλη».
ΜΕ ΤΗ W14 ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ…
Σε μία απλή και πολύ άμεση εκδήλωση στο Silverstone, η Mercedes αποκάλυψε το νέο της όπλο για το 2023. Με τη W14, ο Χάμιλτον και ο Ράσελ θα προσπαθήσουν να επαναφέρουν τη γερμανική ομάδα στις επιτυχίες.
Το μονοθέσιο δεν έχει το κλασσικό, χαρακτηριστικό της Mercedes, ασημί χρώμα. Από πέρυσι, όλες οι ομάδες προσπαθούν να κερδίσουν όσα περισσότερα γραμμάρια μπορούν, αφαιρόντας βαφή από τα μονοθέσιά τους, οπότε η Mercedes το πήγε ένα βήμα παρακάτω. Η W14 έχει εξ ολοκλήρου μαύρο χρώμα, θυμίζοντας τη W12, το μονοθέσιο του 2021!
Τα sidepods παρέμειναν… μηδενικά, και μπορεί κανείς να παρατηρήσει αλλαγές και στις δύο αεροτομές, την πίσω και την εμπρός. Είναι δεδομένο πως η Mercedes θα προσπαθήσει να περιορίσει το porpoising που της στέρησε πολλή ταχύτητα πέρυσι.