Η Mercedes κινείται ολοταχώς προς τη νέα εποχή της αυτοκίνησης, προσαρμόζοντας τις επενδύσεις και τις συνεργασίες της σε κύριους στρατηγικούς στόχους.
Υπέγραψε επιστολή προθέσεων με τον υφιστάμενο προμηθευτή αλουμινίου Hydro για έναν «οδικό χάρτη τεχνολογίας χαμηλών εκπομπών άνθρακα» μεταξύ 2023 και 2030. Οι εκπομπές CO₂ του παρεχόμενου αλουμινίου θα είναι σχεδόν 70% χαμηλότερες από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο μέχρι το επόμενο έτος, όπως ισχυρίστηκε. Η αυτοκινητοβιομηχανία δήλωσε: «Εργαζόμαστε εντατικά με τους συνεργάτες μας για την εύρεση μοχλών για τη μείωση των εκπομπών CO₂ στην αλυσίδα εφοδιασμού αλουμινίου». Η Hydro προμηθεύει ήδη την αυτοκινητοβιομηχανία με αλουμίνιο με μειωμένο CO₂ για το χυτήριο της στη Στουτγάρδη (Μέτινγκεν).
Επίσης, όπως έγινε γνωστό, εργοστάσια μπαταριών στο Κάμεντς, στο Μπρούεχλ (Ούντερτούρκχαϊμ, Στουτγάρδη) και στο Πεκίνο (Κίνα) θα παράγουν μπαταρίες για νέα μοντέλα στις πλατφόρμες MMA και MB.EA της Mercedes. Η συναρμολόγηση της μπαταρίας στην τοποθεσία Κέλεντα, που σήμερα κατασκευάζει συμβατικούς και υβριδικούς κινητήρες, σχεδιάζεται επίσης με την «υποστήριξη από την κυβέρνηση της πολιτείας της Θουριγγίας». «Η πολιτειακή κυβέρνηση έχει δεσμευτεί για την αντίστοιχη υποστήριξη σε επιστολή προθέσεων, ανοίγοντας το δρόμο για τη διαδικασία ηλεκτρικού μετασχηματισμού του εργοστασίου», ανέφερε η αυτοκινητοβιομηχανία σε δήλωση. Τα εργοστάσια Ούντερτούρκχαϊμ, Σέμπες (Ρουμανία) και Πεκίνο θα παράγουν ηλεκτρικές μονάδες κίνησης για νέα μοντέλα στις πλατφόρμες MMA και MB.EA από το 2024.
Διαβάστε ακόμα: