Περηφάνεια γέμισε για ακόμα μια φορά η Mercedes, καθώς για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά απέσπασε ένα βαρύτιμο τίτλο. Η γερμανική εταιρεία με σήμα το διάσημο αστέρι είναι η πιο πολύτιμη πολυτελής μάρκα αυτοκινήτου για το 2020, σύμφωνα με την 21η έκθεση “Best Global Brands” της Interbrand.
Αρχικά να πούμε ότι η αμερικάνικη εταιρεία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών πραγματοποιεί έρευνα και κατατάσσει ιεραρχικά τις πολύτιμες μάρκες του κόσμου από το 1999. Η μέθοδος αποτίμησης μιας μάρκας είναι πιστοποιημένη σύμφωνα με το πρότυπο ISO 10668. Τα κριτήρια που εξετάζονται είναι η οικονομική απόδοση των προϊόντων ή των υπηρεσιών μιας μάρκας, ο ρόλος της στη διαδικασία απόφασης αγοράς και το εμπορικό σήμα όσον αφορά την εξασφάλιση μελλοντικών εταιρικών κερδών.
Δείτε επίσης: Mercedes 307 E-Ο παππούς των ηλεκτρικών φορτηγών
Ας επανέλθουμε όμως στη Mercedes, η οποία φιγουράρει στην όγδοη θέση της γενικής κατάταξης, ενώ η αξία της μάρκας εκτιμάται στα 49,268 δισεκατομμύρια δολάρια Αμερικής. Αξίζει να αναφέρουμε επίσης ότι η Mercedes είναι η μόνη ευρωπαϊκή εταιρεία που βρίσκεται στην πρώτη δεκάδα της κατάταξης.
Από την πλευρά της η Mercedes δηλώνει ότι η πανδημία του Covid-19 με τις αρνητικές συνέπειες που έχει φέρει σε οικονομικό επίπεδο, αποδεικνύει ότι οι επιτυχημένες μάρκες είναι πιο ανθεκτικές από ποτέ, ακόμη και σε τόσο δύσκολες εποχές.
Μια θέση πιο μπροστά από τη Mercedes βρίσκεται η Toyota με εκτιμώμενη αξία 51,595 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ στην ενδέκατη θέση συναντάμε τη BMW με 39,756 δισεκατομμύρια δολάρια και τη Honda στην εικοστή θέση με 21,694 δισεκατομμύρια δολάρια. Στην πρώτη θέση για φέτος η Apple με εκτιμώμενη αξία 322,999 δισεκατομμυρίων δολαρίων.