Η ιστορική Mercedes-Simplex 28/32 hp σίγουρα δεν εύχεται τα νιάτα να ήταν δυο φορές, καθώς παραμένει αγέραστη μετά από 120 χρόνια.
Εκτός από την αψεγάδιαστη εικόνα της διατηρεί άριστη και τη φυσική της κατάσταση, παραμένοντας λειτουργική. Η σπάνια και αειθαλής Mercedes-Simplex 28/32 hp του 1904 συμμετείχε πρόσφατα στο London to Brighton Veteran Car Run (LBVCR), το οποίο είναι η μακροβιότερη εκδήλωση στον κόσμο για κλασικά οχήματα, καθώς η διοργάνωση χρονολογείται από το μακρινό 1896.
Επιτρέπεται να λάβουν μέρος οχήματα που έχουν κατασκευαστεί μέχρι το 1904, ενώ διασχίζουν μια απόσταση 96 χλμ. από το Λονδίνο στο Μπράιτον. Η εμβληματική Mercedes-Simplex 28/32 hp, κινούμενη με τους ρυθμούς άλλων εποχών, ολοκλήρωσε με ευκολία το ταξίδι αυτό σε περίπου πέντε ώρες. Προηγήθηκε φυσικά η απαραίτητη προετοιμασία και συντήρηση από ειδικούς του Mercedes-Benz Classic Center.
Πίσω από το τιμόνι της βρέθηκε ο Marcus Breitschwerdt, Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes-Benz Heritage, συνοδευόμενος από διάφορους εκπροσώπους Μέσων ενημέρωσης. Η Mercedes-Simplex 28/32 hp τροφοδοτούνταν από τετρακύλινδρο κινητήρα 5.322 κ.εκ. απόδοσης μόλις 32 ίππων, ο οποίος συνεργάζονταν με μηχανικό κιβώτιο 4 σχέσεων, ενώ η μέγιστη ταχύτητα που μπορούσε να αναπτύξει ήταν 60 χλμ./ώρα.
Mercedes: Η σημασία του London to Brighton Veteran Car Run
Το London to Brighton Veteran Car Run πραγματοποιείται παραδοσιακά την πρώτη Κυριακή κάθε Νοεμβρίου, ενώ περισσότερα από 300 δίκυκλα, τρίτροχα και τετράτροχα οχήματα ξεκινούν από το Χάιντ Παρκ του Λονδίνου με την ανατολή του ηλίου. Σημειώνεται ότι από το 2017 επιτρέπεται να συμμετέχουν και ιστορικά ποδήλατα.
Το πρώτο London to Brighton Veteran Car Run γιόρτασε την αύξηση της μέγιστης επιτρεπόμενης ταχύτητας για οδικά οχήματα στην Αγγλία στα 19,2 χλμ./ώρα. Συμβολικά στην έναρξη της εκδήλωσης σχίζεται στα δυο μια κόκκινη σημαία. Η κίνηση αυτή αφορά την κατάργηση του νόμου περί κόκκινης σημαίας του 1865. Ο νόμος απαιτούσε ένα άτομο με κόκκινη σημαία να περπατά στο δρόμο μπροστά από αυτοκινούμενα οδικά οχήματα (τα οποία αρχικά κινούνταν με ατμό) προκειμένου να προειδοποιεί τους πεζούς.