Το 1952 η Mercedes παρουσίαζε ένα σπορ μοντέλο που το χαρακτήριζε δύο αρχιγράμματα, SL. Τα αρχικά των λέξεων “super-light”.
Η σειρά αυτή στο πέρασμα των χρόνων έγινε η ναυαρχίδα της γερμανικής μάρκας συνδυάζοντας κομψότητα, πολυτέλεια και σπορ χαρακτηριστικά.
Διαβάστε ακόμα
Τα Mercedes SL έλαμψαν και στους αγώνες με ένα αυτοκίνητο που ακόμα και σήμερα χαρακτηρίζεται ως κάτι το μοναδικό.
Ο λόγος για την 300 SL με τις πόρτες να ανοίγουν προς τα πάνω, σαν τα φτερά του γλάρου. Η θρυλική “Gullwing” που εμφανίστηκε αρχές του 1954 και μόνο 1.400 αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν έως το 1957.
Συλλεκτική
Η Mercedes 300 SL “Gullwing” κοσμεί τη συλλογή κάθε σοβαρού συλλέκτη με την τιμή της σήμερα να ξεπερνάει το ένα εκατομμύριο ευρώ.
Υπήρξε όμως και το «αδερφό» μοντέλο της “Gullwing” η 300 SL Roadster με την παραγωγή να ξεκινάει την εποχή που η “Gullwing” περνούσε στην ιστορία.
Η ανοικτή 300 SL έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1963 και από το εργοστάσιο εξήλθαν γύρω στις 1.800 full open 300 SL Roadster.
Δύο ακόμα μοντέλα της σειράς “SL” που έχουν μείνει στην ιστορία, είναι η 190 SL (αντικατέστησε την 300 SL Gullwing το 1954) και ίσως η πιο όμορφη σπορ Mercedes που έχει εμφανιστεί. Αναφερόμαστε στη 230 SL, πιο γνωστή ως «Παγόδα» λόγω της οροφής, που αποκαλύφθηκε στην έκθεση της Γενεύης το 1963.
Όσα χρόνια και αν περάσουν, οι τελευταίες μονάδες «κύλησαν» από το εργοστάσιο της Γερμανίας το 1971, η «Παγόδα» θα έχει πάντα μια θέση στις καρδιές των ανθρώπων που έλκονται από τη διαχρονική κομψότητα, την αρχοντιά, είτε με hard-top, είτε με soft-top.
70 χρόνια λοιπόν γιορτάζει η Mercedes τη σειρά “SL” και το νέο πολύ εντυπωσιακό μοντέλο ετοιμάζεται να αποβιβαστεί και στη χώρα μας συνεχίζοντας την επτά 10ετιών παράδοση.
Όμως εάν βρεθείτε στη Στουτγάρδη σας συστήνουμε να κάνε μια επίσκεψη στο Mercedes museum.
Εκεί η γερμανική εταιρία με σήμα το αστέρι έχει ετοιμάσει κάτι ξεχωριστό υπο την ονομασία “The Fascination of the SL, a Dream Car for 70 Years” όπου θα υπάρχουν 10 ξεχωριστά μοντέλα της σειράς.