Δυο σημαντικές πρεμιέρες ετοιμάζει η Mercedes για το 2025. Η πρώτη αφορά την επερχόμενη και αμιγώς ηλεκτροκίνητη CLA, ενώ η δεύτερη θα πραγματοποιηθεί μέσα στις πίστες.
Ο λόγος για τον Kimi Antonelli, ο οποίος από τη νέα χρονιά θα είναι ο πιλότος της Mercedes-AMG Petronas στη Formula 1, αντικαθιστώντας τον Lewis Hamilton, ενώ ομόσταυλος του θα είναι ο George Russell. Σημειώνεται ότι αμφότεροι έχουν αποφοιτήσει από το πρόγραμμα Junior της ομάδας.
Πριν από το επίσημο ντεμπούτο της αμιγώς ηλεκτροκίνητης CLA και του Kimi Antonelli, τα δυο νέα «αστέρια» της Mercedes συναντήθηκαν και πραγματοποίησαν μια κοινή εμφάνιση, όπως θα δείτε στο παρακάτω βίντεο με τίτλο “Charging up for 2025”.
Ο Kimi Antonelli φτάνει σε μια χιονισμένη βουνοκορφή στις Άλπεις, όπου τον περιμένει η ηλεκτρική CLA, η οποία είναι ντυμένη με κόκκινη καμουφλάζ που δημιουργεί αντίθεση με το λευκό τοπίο. Στη συνέχεια ο Kimi Antonelli επιβιβάζεται στην ηλεκτρική CLA, η μπαταρία της οποίας είναι φορτισμένη στο 67%. Οδηγώντας δυναμικά κατηφορίζοντας το βουνό, η ηλεκτρική CLA, χάρη στο προηγμένο της σύστημα ανάκτησης ενέργειας, έχει καταφέρει να αυξήσει το επίπεδο της μπαταρίας στο 76%.
Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία σχεδόν όλες οι εφαρμογές πέδησης στην ηλεκτρική CLA εκτελούνται με τη βοήθεια ανάκτησης και όχι μηχανικά μέσω των φρένων, με την κινητική ενέργεια να επιστρέφει στη μπαταρία, αυξάνοντας την αυτονομία. Στη συνέχεια βλέπουμε ότι η ηλεκτρική ενέργεια της CLA χρησιμοποιείται για να ανάψουν τα φωτάκια σε ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο.
Σημειώνεται ότι η λειτουργία αμφίδρομης φόρτισης (vehicle-to-home) θα είναι διαθέσιμη αργότερα στην ηλεκτρική CLA. Γνωρίζουμε ότι η ηλεκτρική CLA θα ενσωματώνει τεχνολογικές καινοτομίες που προέρχονται από το πρωτότυπο EQXX, εξασφαλίζοντας υψηλή απόδοση και χαμηλή κατανάλωση, ενώ θα διαθέτει και κιβώτιο δύο σχέσεων.
Επίσης θα είναι το πρώτο μοντέλο της Mercedes που θα υιοθετήσει το νέο λειτουργικό MB.OS (Mercedes Operating System) με ενσωματωμένη την τεχνολογία ΑΙ, στο υπάρχον σύστημα πολυμέσων MBUX και πολλές δυνατότητες αμφίδρομης επικοινωνίας οδηγού-αυτοκινήτου.
Θα διατίθεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 275 ίππων ως προσθιοκίνητη ή με δυο ηλεκτροκινητήρες για την ισχυρότερη και τετρακίνητη έκδοση. Στη γκάμα θα υπάρχουν δυο μπαταρίες, χωρητικότητας 58,0 και 85,0 kWh, ενώ χάρη στην αρχιτεκτονική των 800V θα αποκτά, με μόλις 10 λεπτά φόρτισης, αυτονομία 300 χλμ.