Η Mercedes διαθέτει αυτή τη στιγμή δύο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα στην γκάμα της, τις EQA και EQC, ενώ το επόμενο διάστημα αναμένεται να προστεθούν ακόμα τρία, οι EQB, EQE και EQS.
Από την άλλη η AMG, το τμήμα της εταιρείας που αναλαμβάνει τις εκδόσεις υψηλών επιδόσεων, δε διαθέτει κανένα ηλεκτρικό μοντέλο. Ωστόσο αυτό πρόκειται να αλλάξει.
Τουλάχιστον αυτό ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της AMG, Μάρκους Σέφερ. Συγκεκριμένα ο Σέφερ είπε ότι τα ηλεκτρικά μοντέλα της Mercedes που θα αποκτήσουν το λογότυπο της AMG και την περιποίηση που αυτό συνεπάγεται, θα είναι τέσσερα. Πρόκειται για τις EQA, EQB, EQE και EQS.
Προς το παρόν οι πληροφορίες που υπάρχουν για τις πιο ισχυρές εκδόσεις των παραπάνω ηλεκτρικών μοντέλων είναι πάρα πολύ λίγες.
Mercedes EQA 250: Πόσο κοστίζει στη χώρα μας
Αυτή τη στιγμή η EQA 250 διαθέτει μπαταρία με χωρητικότητα που φτάνει τις 66.5 kWh και ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον μπροστά άξονα ο οποίος αποδίδει 190 ίππους και 375 Nm ροπής. Όταν έγινε η παρουσίαση του αυτοκινήτου, η Mercedes είπε ότι θα ακολουθήσουν σταδιακά και άλλες, ισχυρότερες εκδόσεις, οι οποίες θα έχουν κινητήρα και στον πίσω άξονα. Έτσι, κάποιες εκδόσεις της EQA θα είναι τετρακίνητες.
Όσο για το πόσο ισχυρές θα είναι αυτές οι εκδόσεις, οι Γερμανοί έκαναν λόγο για 272 ίππους ή και ακόμα μεγαλύτερη ισχύ. Με αυτό το δεδομένο, πόσο ψηλά θα μπορούσε να φτάσει η ισχύς μια πιθανής EQA 45 AMG (το όνομα αποτελεί υπόθεση με βάση τη λογική που ακολουθείται στα βενζινοκίνητα μοντέλα);
Για λόγους σύγκρισης αναφέρουμε ότι η αντίστοιχη βενζινοκίνητη GLA 45 S AMG, δηλαδή στην πιο ισχυρή διαμόρφωση από όσες προσφέρεται, αποδίδει 421 ίππους και 500 Nm ροπής από κινητήρα 2.0 λίτρων.
Οπότε, ίσως θα μπορούσαμε να περιμένουμε παρόμοια νούμερα και στις ηλεκτρικές AMG.
Άλλωστε αναφορές για την AMG έκδοση της EQS κάνουν λόγο για ισχύ περίπου 600 ίππων, όταν η S 65 αποδίδει 630 ίππους.
Η AMG δε θα είναι η πρώτη φορά που ασχολείται με κάποιο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Το 2011 είχε παρουσιάσει στην έκθεση του Ντιτρόιτ την SLS AMG E-Cell. Ήταν η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της SLS AMG, είχε τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε τροχό, με τη συνολική απόδοση να φτάνει τους 533 ίππους. Και τα 880 Nm ροπής. Η μπαταρία είχε χωρητικότητα 48 kWh και λειτουργούσε στα 400 Volts. Το αυτοκίνητο έμεινε σε μορφή πρωτότυπου και δεν προχώρησε σε παραγωγή.