Η Mercedes μας δίνει ακόμα ένα καλό λόγο να επισκεφτούμε το Μουσείο της, καθώς εκεί προβάλλεται πλέον ένα σπάνιο και ιστορικό της όχημα.
Στην ειδική έκθεση με τίτλο “close-up” φιλοξενείται το φορτηγό «υψηλών επιδόσεων» που χρησιμοποιούσε πριν από πολλά χρόνια η γερμανική εταιρεία, για τη μεταφορά των αγωνιστικών της οχημάτων. Πρόκειται για αυθεντική ανακατασκευή του φορτηγού που είχε φτιάξει το εργαστήριο δοκιμών της Mercedes το 1954 για την αγωνιστική σεζόν του επόμενου έτους.
Σύμφωνα πάντα με τη Mercedes μόνο ένα «γρήγορο φορτηγό» μεταφοράς αγωνιστικών οχημάτων κατασκευάστηκε τότε, ενώ το μπλε χρώμα που είχαν τα οχήματα σέρβις, του έδωσε το παρατσούκλι “Blue Wonder”. Το αυθεντικό φορτηγό με μήκος 6,75 μέτρα και μεταξόνιο 2,9 μέτρα δεν υπάρχει, καθώς, μετά το τέλος της σεζόν του 1955 η Mercedes αποσύρθηκε από τους αγώνες, ενώ αφού χρησιμοποιήθηκε από το τμήμα δοκιμών, οδηγήθηκε για καταστροφή το 1967.
Για να δείχνει στους επισκέπτες του Μουσείου το ρόλο του, έχει φορτωμένη στην πλατφόρμα του μια 300 SLR, το αγωνιστικό με το οποίο η Mercedes κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Σπορ Αυτοκινήτων το 1955. Επίσης συχνά φορτώνονταν με το μονοθέσιο W 196 R της Formula 1 για τη μεταφορά του στην Ευρώπη, κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής σεζόν.
Με κινητήρα της Mercedes 300 SL
Στα πίσω φτερά υπάρχει η ένδειξη μέγιστη ταχύτητα 105 μίλια/ώρα (170 χλμ./ώρα), η οποία ήταν σαφώς υψηλότερη από αυτή που επιτρέπεται σήμερα σε ανάλογα φορτηγά. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι χρησιμοποιούσε τον εξακύλινδρο κινητήρα 2.996 κ.εκ. (κωδική ονομασία Μ 198) της εμβληματικής Mercedes 300 SL. Ωστόσο, αντί για 215 ίππους στην προκειμένη περίπτωση απέδιδε 192 ίππους.
Παράλληλα η ανάρτηση προέρχονταν από τη Mercedes 300 S. To «παρών» δίνει και η χαρακτηριστική μάσκα με το διάσημο αστέρι τοποθετημένο στο κέντρο, παραπέμποντας στα σπορ μοντέλα και στα αγωνιστικά Mercedes εκείνης της εποχής. Τα σχήμα του φορτηγού μέχρι και σήμερα δείχνει φουτουριστικό, χάρη στις ρέουσες γραμμές, τις έντονες καμπύλες, την καμπίνα που βρίσκεται τοποθετημένη μπροστά από τον εμπρός άξονα, ενώ δεν υπάρχει διαχωρισμός με την πλατφόρμα φόρτωσης, όπως συμβαίνει με τα συμβατικά επαγγελματικά οχήματα.