Ένα νέο τεχνολογικό highlight πρόσθεσε η Mercedes στον εξοπλισμό της V-Class. Η γερμανική εταιρεία λοιπόν με σήμα το διάσημο αστέρι αποφάσισε να προσφέρει στη V-Class την αερανάρτηση Airmatic.
Το πολυτελές επιβατικό βαν της Mercedes μπορεί πλέον να αυξομειώνει την απόσταση του από το έδαφος με τους εξής τρόπους. Όταν από το Dynamic Select είναι επιλεγμένο το πρόγραμμα οδήγησης Manual ή Comfort το ύψος της V-Class παραμένει αμετάβλητο σε ταχύτητες έως 110 χλμ./ώρα.
Όταν ξεπεραστεί το συγκεκριμένο όριο ταχύτητας η V-Class χαμηλώνει αυτόματα κατά 10 χλστ., κάτι το οποίο επιτυγχάνεται και μηχανικά με το πρόγραμμα οδήγησης Sport. Όταν τώρα ο οδηγός θέλει η V-Class να πάρει κυριολεκτικά τα πάνω της επιλέγει το πρόγραμμα Lift και το όχημα ανυψώνεται έως και 35 χλστ. σε ταχύτητες μέχρι και 30 χλμ./ώρα. Ποια πλεονεκτήματα όμως δίνει η αερανάρτηση Airmatic στη V-Class;
Προφανώς της επιτρέπει να συνεχίζει, μέχρι ένα σημείο, εκεί όπου τελειώνει η άσφαλτος, σε πιο κακοτράχαλα εδάφη, η απόσβεση της ανάρτηση είναι σαφώς πιο αποτελεσματική, μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου στον ανοιχτό δρόμο, περιορίζονται οι κλίσεις και το επίπεδο θορύβου, βελτιώνεται η σταθερότητα και η ποιότητα κύλισης.
Υπενθυμίζουμε ότι η V-Class ανανεώθηκε πέρυσι με διακριτικές επεμβάσεις στον εμπρός προφυλακτήρα και στη μάσκα, ενώ απέκτησε νέες ζάντες 18 και 19 ιντσών. Παράλληλα δυο νέες αποχρώσεις προστέθηκαν στην παλέτα για το αμάξωμα της. Στα ενδότερα τώρα οι αλλαγές περιορίζονται στην τοποθέτηση νέων αεραγωγών σε σχήμα τουρμπίνας, στην προσθήκη νέων δερμάτινων ταπετσαριών και στην εισαγωγή του συστήματος πολυμέσων MBUX.
Στη γκάμα των κινητήρων ξεχωρίζει σίγουρα ο τετρακύλινδρος πετρελαίου (OM 654) της V300d, ο οποίος αποδίδει 239 ίππους και 500 Nm ροπής, ενώ οι επιδόσεις του αναφέρουν επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 7,9 δευτ. και τελική ταχύτητα 221 χλμ./ώρα. Συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC, το οποίο προσφέρεται πρώτη φορά στη V-Class.