Το ημερολόγιο έδειχνε 25 Απριλίου του 1926 όταν για πρώτη φορά η Maserati συμμετείχε σε αγώνα.
Η Tipo26 έχοντας πίσω από τον τιμόνι της τον Alfieri Maserati αντίκρυσε πρώτη την καρό σημαία του τερματισμού στην κατηγορία των 1.500 κ.εκ. του θρυλικού αγώνα Targa Florio. Την ιστορική της αυτή νίκη γιόρτασε πριν από μερικές μέρες η ιταλική εταιρεία που έχει για έμβλημα την τρίαινα του θεού Ποσειδώνα στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης.
Με ποιο τρόπο; Παρουσιάζοντας τις νέες ειδικές εκδόσεις F Tributo για τις σύγχρονες Ghibli και Levante. Το γράμμα F στο όνομα της συγκεκριμένης έκδοσης προέρχεται από τον οδηγό Juan Manuel Fangio, ο οποίος για πρώτη φορά συμμετείχε σε αγώνα της Formula 1 με την Maserati 250F, στις 17 Ιανουαρίου του 1954.
H νέα Ghibli F Tributo είναι βαμμένη με την αποκλειστική μπλε απόχρωση “Azzurro Tributo”. Επιλέχτηκε διότι το μπλε, μαζί με το κίτρινο είναι τα χρώματα της πόλης Μόντενα, όπου βρίσκεται η έδρα της Maserati.
Maserati Bora: Η άσφαλτος…υγραίνεται σε κάθε της «μπόρα»
H νέα Levante F Tributo βάφτηκε με την κόκκινη απόχρωση “Rosso Tributo”. Το κόκκινο είναι το χρώμα της Ιταλίας στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, ενώ παραδοσιακά τα ιστορικά αγωνιστικά οχήματα της Maserati βάφονταν κόκκινα.
Από τη Maserati 250F του Juan Manuel Fangio προέρχονται οι κίτρινες πινελιές στις δαγκάνες των φρένων και στο περίγραμμα τροχών των νέων Ghibli και Levante F Tributo. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι οι νέες Ghibli και Levante F Tributo πατάνε σε μαύρες γυαλιστερές ζάντες 21 ιντσών.
Παρατηρήστε επίσης το ασορτί λογότυπο F Tributo στα εμπρός φτερά τους. Στο εσωτερικό τώρα των νέων Ghibli και Levante F Tributo συναντάμε μαύρες δερμάτινες επενδύσεις, ενώ αντίθεση σχηματίζουν οι κόκκινες ή κίτρινες ραφές.