Την ήδη επιτυχημένη του καριέρα στη χώρα μας συνεχίζει το MG3 Hybrid+, έχοντας πλέον στο βιογραφικό του ένα βαρύτιμο τίτλο.
Αυτόν του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα, καθώς ξεχώρισε για τον εξηλεκτρισμένο και value for money χαρακτήρα του, συγκεντρώνοντας συνολικά 337 βαθμούς στη ψηφοφορία που πραγματοποιήθηκε από τα 26 μέλη του θεσμού.
MG3 Hybrid+: Αρμονικό και κομψό
Το μπροστινό τμήμα του MG3 Hybrid+ είναι αυτό που εκπέμπει περισσότερο δυναμισμό, χάρη στις «νευρώσεις» που σχηματίζονται στο καπό, το οποίο έχει ελαφριά κλίση στο χείλος του. Χαμηλότερα η φαρδιά μάσκα και το σχήμα “C” στα άκρα του προφυλακτήρα μαζί με τα καλαίσθητα Led φωτιστικά σώματα, δημιουργούν ένα ενδιαφέρον σύνολο. Το πίσω τμήμα είναι πιο διακριτικό με διαιρούμενα Led φώτα. Το MG3 Hybrid+ είναι ένα συμπαγών διαστάσεων hatchback που ανήκει στην κατηγορία Β, έχοντας μήκος 4.113 χλστ., πλάτος 1.797 χλστ. και ύψος 1.502 χλστ.
MG3 Hybrid+: Στα ενδότερα
Με μεταξόνιο 2.570 χλστ. το MG3 Hybrid+ εξασφαλίζει καλούς χώρους για τα πόδια των πίσω επιβατών, ενώ αρκετή είναι η απόσταση ανάμεσα στα κεφάλια τους και στην οροφή. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ ικανοποίει, για τα δεδομένα της κατηγορίας, προσεφέροντας 293 λίτρα. Στάνταρ είναι, τόσο ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 7 ιντσών, όσο και η κεντρική οθόνη αφής 10,25 ιντσών, κάτω από την οποία υπάρχουν ορισμένα κουμπιά για βασικές λειτουργίες.
MG3 Hybrid+: To προηγμένο υβριδικό του σύστημα
Το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα του MG3 Hybrid+, το οποίο πλέον χρησιμοποιεί και το νέο ZS MAX Hybrid+, έχει στον «πυρήνα» του τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων, ο οποίος λειτουργεί σε κύκλο Atkinson, αποδίδοντας 102 ίππους και 128 Nm ροπής, ενώ επιτυγχάνει εξαιρετικά υψηλή θερμική απόδοση στο 41%. Το «παρών» δίνει επίσης ηλεκτροκινητήρας 136 ίππων και 250 Nm ροπής, γεννήτρια και μια μπαταρία χωρητικότητας 1,83 kWh. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στους 195 ίππους.
Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς με αυτόματο κιβώτιο 3 σχέσεων. Σχετικά τώρα με τις επιδόσεις, ανακοινώνεται επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα εντός 8,0 δευτ., ρεπρίζ 80-120 χλμ./ώρα σε 5,0 δευτ. και μέγιστη ταχύτητα 170 χλμ./ώρα.
Η επίσημη μέση κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές C02 είναι 4,4 λίτρα/100 χλμ. και 100 γρ./χλμ. αντίστοιχα (μετρήσεις WLTP). Οι εναλλαγές λειτουργίας του υβριδικού συστήματος εκτελούνται αυτόματα, ανάλογα με τις συνθήκες και είναι οι εξής:
EV: Το όχημα κινείται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια για όσο διάστημα το επιτρέπει το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας.
Σε σειρά: Ο κινητήρας λειτουργεί μέσω γεννήτριας, η οποία τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα για κίνηση.
Σε σειρά και φόρτιση: Η προαναφερθείσα λειτουργία σε συνδυασμό με φόρτιση της μπαταρίας όταν η στάθμη της είναι χαμηλή.
Κίνηση και φόρτιση: Ο κινητήρας κινεί τους τροχούς, ενώ φορτίζει επίσης την μπαταρία μέσω της γεννήτριας.
Παράλληλη: Τόσο ο κινητήρας όσο και ο ηλεκτροκινητήρας κινούν τους τροχούς.
Επίσης προφέρονται τρία εναλλασσόμενα από τον οδηγό προγράμματα οδήγησης (Eco, Standard, Sport). Η λειτουργία Eco εστιάζει στη βέλτιστη οικονομία καυσίμου και παρέχει ήπια απόκριση στο γκάζι, ενώ η Standard εξασφαλίζει ένα συνδυασμό οικονομίας και απόδοσης και ενδείκνυται για ταξίδια και τέλος το Sport στοχεύει στις καλύτερες επιδόσεις.
MG3 Hybrid+: Στο δρόμο
Το πρώτο στοιχείο που εντυπωσιάζει στο MG3+ είναι η άμεση απόκριση στο γκάζι, από τις… 0 στροφές, αφού συμπεριφέρεται κατά βάση ως ηλεκτρικό (μέχρι και τα 80 χλμ/.ώρα), με το θερμικό κινητήρα να επεμβαίνει όποτε παραστεί ανάγκη, όταν δηλαδή χρειάζεται φόρτιση η μπαταρία και στις πολύ έντονες επιταχύνσεις. Τα πάντα εξελίσσονται ομαλά και αθόρυβα, αφού μόνο στις πολύ υψηλές στροφές και υπό πίεση γίνεται αντιληπτός ο ήχος του βενζινοκινητήρα. Ούτε οι αλλαγές των ταχυτήτων στο κιβώτιο των τριών σχέσεων (πρωτότυπο για full hybrid μοντέλο) γίνονται αντιληπτές από τον οδηγό, συνεισφέροντας περαιτέρω στην άνεση.
Στις στροφές το MG3+ συμπεριφέρεται κατά βάση ουδέτερα, χωρίς έντονες κλίσεις, προσφέροντας όμως και τα απαιτούμενα επίπεδα άνεσης. Μην ξεχνάμε ότι δεν πρόκειται για ένα GTI, αλλά για ένα μικρομεσαίο hatchback, που μπορεί να κινηθεί με ασφάλεια, γρήγορα, χωρίς να κουράζει οδηγό και επιβάτες.
Επιπροσθέτως, αποδεικνύεται και στην πράξη το οικονομικό μοτέρ, που ακόμα και υπό έντονη πίεση, δε θα ξεπεράσει τα 7,0 λίτρα/100 χλμ., ενώ με κανονικούς ρυθμούς, η κατανάλωση πλησιάζει την τυποποιημένη (5,3 λίτρα/100 χλμ. κατά τη δοκιμή, 4,4 λίτρα/100 χλμ. η μέση τυποποιημένη).
MG3 Hybrid+: Τιμές και εκδόσεις
Στην ελληνική αγορά του νέο MG3 Hybrid+ προσφέρεται σε τρία εξοπλιστικά επίπεδα (Exite, Exclusive, Luxury), ενώ η αρχική του τιμή διαμορφώνεται στα 20.450 ευρώ και συνοδεύεται από 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση/150.000 χλμ.
Ακολουθεί ο αναλυτικός τιμοκατάλογος του MG3 Hybrid+ στη χώρα μας:
MG3 1.5L HEV EXCITE 2WD 20.450 €
MG3 1.5L HEV EXCLUSIVE 2WD 21.950 €
MG3 1.5L HEV LUXURY 2WD 23.450 €
Στο στάνταρ εξοπλισμό του MG3 Hybrid+ περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, τροχοί 15 ιντσών, κάμερα 360 μοιρών, 6 αερόσακοι, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, φώτα ημέρας LED, οθόνη αφής 10,25 ιντσών, ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 7 ιντσών, Bluetooth, πλοήγηση, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω, Android Auto και Apple CarPlay, Ραδιόφωνο DAB+, MG Pilot μεAdaptive Cruise Control (ACC), αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης (AEB) προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης(FCW), σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας (LKA), σύστημα E-Call, σύστημα Hill Assist (υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα) και ηλεκτρικό χειρόφρενο.