Η έκδοση αυτή του Mini Cooper των φωτογραφιών είναι η αμιγώς ηλεκτρική με τα χαρακτηριστικά SE.
Αμιγώς ηλεκτρικό το Mini Cooper. Πως αλλάζουν οι καιροί, το μικρό «αυτοκινητάκι» που κέρδιζε πολύ δύσκολα ράλι, όπως το Ράλι Ακρόπολις και το Μόντε Κάρλο με «λαστιχάκια» 10 ιντσών μας μεταφέρει σε άλλους κόσμους με στόχο κυρίως τη νέα γενιά. Τη γενιά του iphone, του Tik Tok, του Instagram, χωρίς εξατμίσεις και ταμπλό ένα στρογγυλό όργανο αφής, παράδεισος για τους φίλους των gadget.
Διακόπτες δεν υπάρχουν, μόνο μια σειρά από 3 και δύο μπουτόν, κάτω από την οθόνη, για το start-stop, το κιβώτιο και το οδηγικό μενού. Όλα τα άλλα και είναι πολλά για τα οποία μπορείς να ασχοληθείς, από την οθόνη αφής.
Καμία σχέση λοιπόν με τα Mini που ξέραμε, τότε. Μπορεί το design να αποτελεί εξέλιξη του επαναστατικού Mini του 1960 που επινόησε ο Sir Alec Issigonis, αλλά τώρα θα «μιλάμε» με ρεύμα…., αν και εξακολουθεί η βενζινοκίνητη έκδοση στους τιμοκαταλόγους με μοτέρ 1.5 και 2λιτρο.
Mini: Με τον κωδικό “E”, Electric δηλαδή, μόνο ηλεκτρικό το Cooper SE,
Ούτε μοτέρ, ούτε μπουζί, ούτε τίποτα.
Ηλεκτροκινητήρας 218 ίππων, με ροπή 330 Nm μπαταρία 54.2 kWh, αυτόματο κιβώτιο μονής σχέσης, πονηρό design στο εσωτερικό, γεμάτο «κόλπα» και λεπτομέρειες, ωραίο τιμόνι με σωστή διάμετρο, πολύ χαμηλά τοποθετημένα καθίσματα με ενιαία προσκέφαλα, και πίσω καθίσματα που προορίζονται περισσότερο για αποσκευές, καθώς ο χώρος των αποσκευών 210 λίτρων φέρει και τις καλωδιώσεις για τους φορτιστές.
Έξυπνο, ευέλικτο, ταχύ, τρυπώνει και παρκάρει εύκολα, που «έχει» όμως τις διαστάσεις του, οι οποίες λόγω design είναι πολύ καλά «κρυμμένες» με τους αριθμούς να λένε 3.858 χλστ. μήκος/ 1.756 χλστ. πλάτος/ 1.460 χλστ. ύψος με μεταξόνιο 2.526 χλστ.
Πολύ καλή οδική συμπεριφορά, με άμεσο τιμόνι, κίνηση μπροστά, και πολύ καλή περιμετρική ορατότητα.
Είναι ένα από τα αυτοκίνητα που το θέλεις για κάθε ημέρα λόγω της ευκολίας πίσω από το τιμόνι. Η κατανάλωση ρεύματος κυμάνθηκε στα 15.2 kWh/100 χλμ. στο πρόγραμμα Efficient που με τη σωστή χρήση μας έδωσε και bonus 27.1 χλμ. επιπλέον. Σημαντικό καθώς η αυτονομία σύμφωνα με τις ενδείξεις ήταν στα 317 χλμ.
Για τους φίλους των επιδόσεων η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 170 χλμ./ώρα ενώ για τα 0-100 ο χρόνος είναι 6.7 δευτ.
Η πολύ καλή κατασκευή του 3θυρου Mini Cooper SE διακρίνεται και από το γεγονός ότι τα παράθυρα δεν φέρουν πλαίσιο, πέρα από τη γενική συμπεριφορά με το πολύ χαμηλό κέντρο βάρους.
Τώρα εάν αρέσει ή όχι αισθητικά στο νέο design είναι ζήτημα του κάθε ενός.
Το πιο σημαντικό ότι διατηρεί το χαρακτήρα του και φυσικά παίζει στην πρώτη γραμμή του life-style.
Τιμή από 37.450 ευρώ χωρίς την κρατική επιδότηση από το Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ.
Περισσότερες φωτογραφίες :