Το 1959 αποκαλύφθηκε από την BMC, ένα αυτοκίνητο θρύλος, το Mini, που έμελλε να αλλάξει ριζικά την αυτοκίνηση.
Στα τέλη Αυγούστου του 1959, σε μία εποχή που μαστιζόταν από την πρώτη πετραιλαϊκή κρίση του Σουέζ του 1956, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά, ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα του 20ου αιώνα, το σχεδιασμένο από τον Σερ Άλεκ Ισιγόνης, το αυθεντικό Mini.
Με τις πωλήσεις των μεγάλων και ενεργοβόρων αυτοκινήτων να παρουσιάζουν σημαντική κάμψη εκείνη την εποχή, η BMC (British Motor Company), αλλά και ολόκληρη η αγγλική αυτοκινητοβιομηχανία, έπρεπε να βρεί τρόπο ώστε να ανακόψει τις εισαγωγές μικρών αυτοκινήτων από την Ιαπωνία, αλλά και τη Γερμανία, με μοντέλα όπως το Beetle, αλλά και Bubble Cars.
Mini: Σύμβολο ολόκληρης εποχής
Σε ψηφοφορία του 1999 το Mini, ανακηρύχθηκε το δεύτερο πιο επιδραστικό μοντέλο του 20ου αιώνα, πίσω από το Ford Model T και μπροστά από τα Citroen 2CV και VW Beetle.
To δημιούργημα του Σερ Αλεκ Ισιγόνη, έγινε άμεσα σύμβολο ολόκληρης της δεκαετίας του 1960, καθώς πλήθος διάσημων καλλιτεχνών, όπως οι Beatles, το είχαν αποκτήσει
Το Mini όμως δεν ήταν μόνο επιβατικό αυτοκίνητο. Συμμετείχε σε πλήθος αγώνων με πιο χαρακτηριστικές επιτυχίες του τις νίκες στο φημισμένο Ράλι Μοντε Καρλο, με την πρώτη να έρχεται το 1964, ακριθώς 50 χρόνια πριν.
Η παραγωγή του θρυλικού μοντέλο κράτησε πάνω από 40 χρόνια, καθώς το τελευταίο, αυθεντικό βγήκε από τη γραμμή παραγωγής το 2000 και μετά παό περισσότερα από 5 εκ. μονάδες.
Από τότε άλλαξαν φυσικά πολλά και το Mini υπό την αιγίδα πλέον της BMW, συνεχίζει την πορεία του στον σύγχρονο όμως κόσμο της αυτοκίνησης. Η σχεδίασή του παραπέμπει στο αυθεντικό, ωστόσο έχει μεγαλώσει αρκετά, με πλήθος εκδόσεων, ενώ έχει εισέλθει δυναμικά και στην ηλεκτροκίνηση.
To φθινόπωρο που μας έρχεται η εταιρεία θα παρουσιάσει τη νέα σειρά των εκδόσεων John Cooper Works, με θερμικούς και ηλεκτρικούς κινητήρες, υψηλών φυσικά επιδόσεων, πιστή στην παράδοση των αγωνιστικών Mini