Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά οχήματα ελευθέρου χρόνου της 10ετίας του 1960 ήταν το Mini Moke, με τις χαρακτηριστικές μικρές ζαντούλες των 10 ιντσών.
Eνα αυτοκίνητο χωρίς πόρτες, με ενιαίο εσωτερικό χώρο και τη ρεζέρβα τοποθετημένη στην εξωτερική μεριά της υποτιθέμενης πόρτας των αποσκευών.
Και λέμε υποτιθέμενης καθώς το αυτοκίνητο ήταν τόσο χαμηλό που κάλλιστα τοποθετούσες τις αποσκευές ενώ βρισκόσουν έξω από το αυτοκίνητο ενώ οι επιβάτες «πηδούσαν» στο εσωτερικό.
Τόσο χαμηλό ήταν.
Και το χειμώνα ή σε βροχερές συνθήκες υφασμάτινη οροφή έχει το ρόλο προστασίας.
Ήταν συνυφασμένο με την ελευθερία καθώς ήταν ένα αυτοκίνητο για να ζεις διαφορετικές στιγμές, που ακόμα και στις μέρες μας σου κεντρίζει το ενδιαφέρον μόλις το δεις.
Το Mini Moke που έφερε μηχανικά μέρη από το κλασικό Μini, επανέρχεται καθώς η εταιρία Moke International συμφωνεί να πουλήσει έως και το 100% των μετοχών της στον Όμιλο EV Technology (EVTG) σε στρατηγική κίνηση σχεδιασμένη για παγκόσμια επέκταση του αμιγώς πλέον ηλεκτρικού Miki Moke.
Η EVTG ειδικεύεται σε ηλεκτρικές κατασκευές καθώς η Moke International λανσάρει το νέο βρετανικής κατασκευής Electric Moke, που αποτελεί μια συνέχεια χωρίς εκπομπές ρύπων του θρυλικού Mini Moke του 1964 που ήδη δημιουργεί μεγάλες λίστες αναμονής στη Γαλλία και στην Αγγλία.
Μια νέα εποχή λοιπόν για το Mini Moke, που και αυτό έφερε την υπογραφή του Sir Alec Issigonιs, ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα της βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας με την παραγωγή να ξεκινάει το 1964 και να ολοκληρώνεται στην Πορτογαλία το 1993, ενώ η μεγαλύτερη παραγωγή ως αριθμός έγινε στις εγκαταστάσεις της ΒΜC στην Αυστραλία μεταξύ 1966-1981, γύρω στις 24.000 μονάδες.
Να σημειωθεί ότι η σχεδιαστική φιλοσοφία του Electric Moke θα είναι ακριβώς η ίδια, με το Mini Moke του παρελθόντος…
Διαβάστε ακόμα