Στο motori έχουμε μεγάλη αδυναμία στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, αλλά και στο ωραίο φύλο, επομένως δε θα μπορούσαμε να προσπεράσουμε το φετινό ράλι Ρέμπελ.
Αρχικά να πούμε ότι πρόκειται για το πρώτο και μεγαλύτερο off-road ράλι στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού, στο οποίο συμμετέχουν αποκλειστικά γυναίκες. Αποστολή τους είναι να διανύσουν σε 10 μέρες πάνω από 2.000 χιλιόμετρα στην έρημο της Νεβάδα και της Καλιφόρνια.
Μάλιστα απαγορεύονται αυστηρά σύγχρονες συσκευές πλοήγησης και smartphones, καθώς επιτρέπονται μόνο παραδοσιακοί μέθοδοι για να βρουν τον προορισμό τους, όπως πυξίδα και τοπογραφικοί χάρτες με διαβήτη, χάρακα και μολύβι.
Για πρώτη φορά φέτος στο ράλι Ρέμπελ συμμετείχαν εξηλεκτρισμένα οχήματα (υβριδικά, plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτροκίνητα) με τις σχετικές προσθήκες να γίνονται στις κατηγορίες 4×4 και X-Cross.
Έτσι λοιπόν η Mitsubishi Αμερικής υποστηρίζοντας την ομάδα Record the Journey (RTJ) συμμετείχε με το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο που λερώθηκε στο ράλι Ρέμπελ, το Outlander PHEV. Ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός RTJ είναι αφιερωμένος στην παροχή υποστήριξης σε βετεράνους του πολέμου και τους βοηθάει να μεταβούν ομαλά στην κανονική ζωή ως πολίτες.
Μετά την κατάκτηση της δεύτερης θέση το 2019 η Mitsubishi κατάφερε και φέτος να ανέβει στο βάθρο του ράλι Ρέμπελ, καθώς το Outlander PHEV στην κατηγορία X-Cross συγκέντρωσε 1.034 βαθμούς.
Το πλήρωμα του Outlander PHEV αποτελούνταν από δυο δυναμικές γυναίκες, την Ρέιτσελ Ράιντενορ και την Κρίστι Λέβι, οι οποίες είναι δύο βετεράνοι του αμερικανικού στρατού με πολλαπλές πολεμικές αποστολές.
Στο Outlander PHEV έδωσαν το ψευδώνυμο “Electra”, ενώ αμφότερες εκτίμησαν την ικανότητα του να ταξιδεύει αθόρυβα και ομαλότατα αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας, την αξιοπιστία του σε ακραίες συνθήκες, αλλά και την ύπαρξη πρίζας 110 volt στο πίσω τμήμα, που τους επέτρεπε να φτιάχνουν καφέ στη μέση της ερήμου.