Το έχουμε πει ότι στο πλαίσιο του Γκραν Πρι του Μονακό, όλα εκεί εξελίσσονται διαφορετικά.
Είναι το διαφορετικό Γκραν Πρι του πρωταθλήματος.
Ότι και αν γίνεται εκεί είναι αμέσως είδηση.
Οτιδήποτε…
Φυσικά δε θα μπορούσε να περάσει στα «ψιλά» ότι ο πρίγκηπας Αλβέρτος του Μονακό, οδήγησε την καινούργια υβριδική McLaren Artura, πριν από την έναρξη του Γκραν Πρι.
Συνοδηγός του ήταν ο Jacque που προορίζεται για τον πριγκιπικό θώκο στο Μονακό, μετά τον Ρrince Albert II of Monaco.
Η Artura είναι το πρώτο μοντέλο της McLaren που αναπτύχθηκε στην αρχιτεκτονική πλατφόρμα, η οποία συνδυάζει χαμηλό βάρος και ακαμψία, McLaren Carbon Lightweight Architecture.
Η Artura που εξελίχθηκε από τον Ντάνιελ Ρικιάρντο είναι plug-in hybrid με μπαταρία 7.4 kWh που φορτίζει σε 2.5 ώρες το 80% και μπορεί να καλύψει αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια 30 χλμ.
Ο θερμικός κινητήρας είναι καινούργιος στη σχεδίαση, από αλουμίνιο, twin-turbo V6, 3λίτρων απόδοσης 680 ίππων με ροπή 720 Nm με ξηρό σύστημα λίπανσης, που ζυγίζει 160 κιλά, 50 λιγότερο από τον V8 της εταιρίας.
Συνδυάζεται με νέο κιβώτιο 8 σχέσεων με ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, που πρώτη φορά τοποθετείται σε McLaren.
Nέα σχεδίαση φέρουν και οι αναρτήσεις.
McLaren όμως σημαίνει επιδόσεις.
Ετσι η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 330 χλμ./ώρα, για την επιτάχυνση 0-100 τα χρονόμετρα σταματούν στα 3 δευτ., για τα 0-200 ο χρόνος είναι 8.3 δευτ. και αν έχετε ψυχή και συνεχίζεται να πατάτε τέρμα το γκάζι, μόλις ο δείκτης «αγκαλιάσει» τα 300 χλμ./ώρα, ο χρόνος θα είναι για τα «0-300» 21.5 δευτ.
Οι τιμές στην Αγγλία ξεκινούν από τα 200.000 ευρώ, για όσους ενδιαφέρονται…