Η Red Bull πρωτοτυπεί και διοργάνωσε μια άτυπη «κόντρα» μεταξύ πέντε διαφορετικών τύπων αγωνιστικών οχημάτων!
Σε αυτή την αναμέτρηση που διοργανώθηκε στις 5 Σεπτεμβρίου, συμμετείχαν οι Red Bull RB8 (2012) με οδηγό τον Λίαμ Λόσον της Alfa Tauri, η Red Bull KTM RC16 Moto GP με αναβάτη τον θρύλο Ντάνι Πεντρόσα, ένα 208 RallyCross με οδηγό τον πρωταθλητή FIA RallyCross 2019 Τίμι Χάνσεν, ένα Ford Puma WRC, με οδηγό τον Αντριάν Φορμό της M-Sport Ford Rally κι ένα εξωπραγματικό ηλεκτρικό Ford Supervan 4.2 με οδηγό τον Ρομέν Ντιμά.
Στην ευθεία κι ειδικά σε εκκίνηση από στάση και μέχρι τα 400 μέτρα, ο πιο σημαντικός αριθμός δεν είναι τόσο η απόλυτη ισχύς, αλλά η αναλογία κιλών ανά ίππο και στη συνέχεια ο τρόπος που περνάει η δύναμη στην άσφαλτο. Να σημειωθεί πως αν η κόντρα ήταν μέχρι τα 1.000 μέτρα, τ’ αποτελέσματα ίσως ήταν διαφορετικά, καθώς όσο αυξάνεται η ταχύτητα, αυξάνονται και οι αεροδυναμικές αντιστάσεις κατά πολύ (ανάλογα με το τετράγωνο της ταχύτητας). Ας δούμε όμως τα χαρακτηριστικά των οχημάτων, πριν απολαύσουμε το σχετικό βίντεο.
Αναλογίες κιλών/ίππο που ζαλίζουν!
Η RB8 του 2012 έχει ισχύ 850 ίππους και βάρος 700 κιλά, (αναλογία 0.82) η αγωνιστική ΚΤΜ RC16, ισχύ 257 ίππους, από 1.000 κ.εκ. και βάρος 156 κιλά (αναλογία 0.6), το Peugeot 208 με δίλιτρο turbo κινητήρα έχει ισχύ 600 ίππους και βάρος 1.230 κιλά (αναλογία 2.05) το Ford Puma WRC ισχύ 550 ίππους από το υβριδικό σύνολο των 1.6 λίτρων και βάρος 1.260 κιλά (αναλογία 2,29) και τέλος το Ford Supervan τη θηριώδη ισχύ των 2.040 ίππων με βάρος μόλις 1.680 κιλά (αναλογία 0,82).
Οι αριθμοί λένε πολλές φορές την αλήθεια, κάτι που σημαίνει ότι η ΚΤΜ RC16 θα «εξαφανιστεί» μέχρι τα πρώτα 400 μέτρα, με τη μάχη να δίνεται μεταξύ του… ημιφορτηγού και της RB8. Ισχύει όμως και στην πράξη; Δείτε το βίντεο: