To 2009 η Aston Martin στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης παρουσίασε την Lagonda Concept LUV (Luxury Utility Vehicle).
Δημιουργήθηκε στο πλαίσιο εορτασμών για την 100η επέτειο της Lagonda και συνδυάστηκε με ένα ευρύτερο σχέδιο για το επαναλανσάρισμα της μάρκας. Όπως «προδίδει» το όνομά της, ήταν ένα όχημα σε πρωτότυπη μορφή, το οποίο δε μπήκε ποτέ στη γραμμή παραγωγής, καθώς τότε τα SUV δεν απολάμβαναν τη σημερινή τους μεγάλη δημοφιλία. Ωστόσο η Lagonda Concept LUV θα μπορούσε να χαρακτηριστεί πρόδρομος της μετέπειτα DBX.
Όταν έσβησαν οι προβολείς στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης η Lagonda Concept LUV έμεινε κλειδωμένη σε μια αποθήκη και στη συνέχεια πουλήθηκε σε ένα συλλέκτη, ενώ το 2019 επανεμφανίστηκε στην εκδήλωση “Aston Martin Owners Club Spring Concours”. Πλέον η Lagonda Concept LUV αναζητά νέο ιδιοκτήτη, καθώς έχει βγει σε δημοπρασία από την Collecting Cars με την υψηλότερη προσφορά που έχει κατατεθεί μέχρι τώρα να είναι 12.750 λίρες Βρετανίας, δηλαδή περίπου 14.700 ευρώ.
Οι χαμηλές προσφορές ίσως εξηγούνται από το γεγονός ότι η Lagonda Concept LUV δεν έχει λάβει έγκριση να κυκλοφορεί νόμιμα στους δρόμους (το οδόμετρο δείχνει ότι έχει διανύσει 0 χλμ.) και για να συμβεί αυτό θα πρέπει να υποβληθεί αίτηση για έγκριση μεμονωμένου οχήματος, το οποίο σημαίνει ότι ίσως χρειαστούν αλλαγές στις προδιαγραφές της, κάτι που θα πρέπει να επωμιστεί ο μελλοντικός αγοραστής της. Σημειώνεται ακόμα ότι τα ηλεκτρικά δε λειτουργούν, κάτι που μπορεί να οφείλεται στην κατάσταση της μπαταρίας.
Η πλατφόρμα της Lagonda Concept LUV προέρχεται από τη Mercedes GL, ενώ ο V12 ατμοσφαιρικός κινητήρας των 6.0 λίτρων άνηκε στην Aston Martin. Συνδυάζονταν με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και με σύστημα τετρακίνησης.
Ο εξοπλισμός της Lagonda Concept LUV περιλάμβανε ζάντες 22 ιντσών, πανοραμική ηλιοροφή, αερανάρτηση και carbon-κεραμικά φρένα. Στο εσωτερικό συναντάμε τέσσερα ανεξάρτητα μεταξύ τους καθίσματα, μεταξωτά πατάκια και μαξιλάρια στα πίσω καθίσματα, τα οποία χωρίζονται με μια κονσόλα που φιλοξενεί δύο περίτεχνα ποτήρια.