Στόχο να τρίξει την άσφαλτο στην πίστα έχει η νέα σκληροπυρηνική Project24, τα πρώτα επίσημα σκίτσα της οποίας δημοσίευσε σήμερα η Maserati.
Το φυσικό περιβάλλον της νέας Project24 λοιπόν θα είναι αποκλειστικά οι πίστες, καθώς απαγορεύεται να βγει σε δημόσιους δρόμους. H ιταλική εταιρεία που έχει για έμβλημα την τρίαινα του Θεού Ποσειδώνα βασίστηκε στη νέα MC20 για να κατασκευάσει τα μόλις 62 αντίτυπα της Project24.
Από την MC20 προέρχεται και ο twin-turbo V6 Nettuno κινητήρας των 3.0 λίτρων, ο οποίος όμως έχει αναβαθμιστεί με νέους υπερσυμπιεστές και παράγει 740 ίππους. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω κιβωτίου σειριακού τύπου 6 σχέσεων και μηχανικού μπλοκέ διαφορικού, ενώ υπάρχουν και paddles για τις αλλαγές. Με βάρος κάτω από 1.250 κιλά, επιτυγχάνει αναλογία κιλών ανά ίππο 1,69.
Την επιμέλεια της νέας Project24 είχε το κέντρο σχεδίασης Maserati Centro Stile, ενώ οι διαστάσεις σε μήκος και ύψος διαμορφώνονται σε 2.020 χλστ. και 1.220 χλστ. αντίστοιχα. Πατάει σε νέους τροχούς 18 ιντσών με κεντρικό μπουλόνι, οι οποίοι ντύνονται με σλικ ελαστικά, ενώ διαθέτει κεραμικά φρένα της Brembo, έχει αγωνιστικές δαγκάνες και ειδικό σύστημα ψύξης φρένων.
Για να εναρμονίζεται με τις προδιαγραφές της FIA στη νέα Project24 τοποθετήθηκε roll cage, πυροσβεστήρας, ρεζερβουάρ καυσίμου 120 λίτρων, ζώνες ασφαλείας 6 σημείων, ρυθμιζόμενο αγωνιστικών προδιαγραφών ABS και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, αγωνιστικά πεντάλ, αγωνιστικά καθίσματα (προαιρετικό του συνοδηγού), ρυθμιζόμενη κολόνα τιμονιού, το οποίο είναι πολυλειτουργικό κατασκευασμένο από ανθρακόνημα και με ενσωματωμένη οθόνη, ενώ δεν απουσιάζει ο κλιματισμός.
Προαιρετικά η νέα Project24 μπορεί να αποκτήσει κάμερα οπισθοπορείας, δεδομένα τηλεμετρίας, ενσωματωμένη κάμερα στην καμπίνα, σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών και ένδειξη βελτιστοποίησης απόδοσης οδήγησης.