Η 4η γενιά της νέας Octavia ολοκληρώνεται και επίσημα με την προσθήκη των γρηγορότερων RS εκδόσεων, τόσο με κινητήρες βενζίνης όσο και πετρελαίου.
Η Octavia RS έρχεται να πλαισιώσει στην κορυφή της λίστας την plug-in υβριδική RS iV, των 245 ίππων που είχε ήδη παρουσιαστεί. Τα εξτρά που πλαισιώνουν την γρηγορότερη και πληρέστερη έκδοση είναι δεκάδες, με κορυφαία επίπεδα ασφάλειας και συνδεσιμότητας, παράλληλα με πολλά γκάζια.
Νέα εμφάνιση με σπορ πινελιές
Το νέο αεροδυναμικό της σχήμα με συντελεστή οπισθέλκουσας Cd από 0.25 βοηθά στην χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, ενώ να αναφέρουμε πως διατίθεται τόσο σε Grand Coupe όσο και σε Sportw Wagon αμάξωμα. Εμφανισιακά με μία πρώτη ματιά ξεχωρίζουν η νέα μάσκα και οι εξωτερικοί καθρέφτες σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα που ποτίζουν μία αγωνιστική αύρα. Παράλληλα, η έκδοση RS έρχεται με στάνταρ προβολείς LED Matrix, 18άρες μαύρες ζάντες και κόκκινες δαγκάνες φρένων.
Οι αλλαγές στο εσωτερικό είναι αρκετά σπορτίφ, με σπορ καθίσματα και έναν όμορφο συνδυασμό από επενδύσεις Alcantara και όψης ανθρακονημάτων. Το τιμόνι κοσμεί το λογότυπο RS (όντας πλέον τριάκτινο) ενώ ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός και έρχεται μαζί με την Laura, την ψηφιακή βοηθό που ενεργοποιείται και εκτελεί μέσω φωνητικών εντολών.
Κινητήρες 200 και 245 ίππων
Στο τερέν της βενζίνης διατίθεται ο 2λιτρος TSI απόδοσης 245 ίππων με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και μπροστινή κίνηση, ο οποίος μπορεί να συνδυαστεί είτε με 6άρι αυτόματο κιβώτιο, είτε με 7άρι DSG. Το συγκεκριμένο μοτέρ πετυχαίνει το 0-100 σε 6.7 δευτ. και τελική πάνω από 350χλμ./ώρα.
Υπάρχει όμως και ο diesel 2.0 TDI των 200 ίππων, ο οποίος μπορεί να συνδυαστεί και με 4κίνηση, πετυχαίνοντας το 0-100 σε 6.8δευτ. και τελική άνω των 243χλμ./ώρα. Συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο.
Τα νέα συστήματα ασφαλείας που ξεχωρίζουν
Για πρώτη φορά μία έκδοση RS εξοπλίζεται με τόσο πλούσια σουίτα συστημάτων ασφαλείας. Από αυτήν ξεχωρίζουν η υποβοήθηση αποφυγής σύγκρουσης, το σύστημα προστασίας πεζών και ποδηλατών, το adaptive cruise control και το αυτόματο φρενάρισμα εάν κριθεί απαραίτητο. Εδώ αξίζει να αναφέρουμε πως προαιρετικά το μοντέλο μπορεί να διατεθεί και προσαρμοζόμενο έλεγχο πλαισίου (DCC – Dynamic Chassis Contro) για ακόμα μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση.
https://www.youtube.com/watch?v=roR0o6FBb2M&feature=youtu.be