Η Honda κάνει πράξη την υπόσχεση της για τον εξηλεκτρισμό ολόκληρης της γκάμας της. Σήμερα παρουσίασε το νέο HR-V το οποίο εκτός από εντυπωσιακά αλλαγμένη εμφάνιση, φέρνει και ένα νέο υβριδικό σύστημα κίνησης e:HEV.
Ριζικές αλλαγές στην εμφάνιση
Έντονη η coupe αισθητική στο νέο αμάξωμα που προβάλλει αρκετό δυναμισμό. Μακρύ καπό, αιχμηρή μάσκα και πιο λεπτά φωτιστικά σώματα υπογράφουν τη νέα σχεδιαστική υπογραφή της εταιρίας και παράλληλα εκμοντερνίζουν άρδην το HR-V. Ειδικότερα, στο πίσω μέρος όλα φωνάζουν coupe, τόσο η κλίση της οροφής, όσο και οι κρυμμένες λαβές των θυρών αλλά και τα λεφτά LED φώτα.
Αλλαγμένο και το εσωτερικό
Οι μεγάλες αλλαγές περνούν και εντός της καμπίνας όπου η αρχιτεκτονική είναι πιο απλή αλλά και πιο ξεκάθαρη με οριζόντια αισθητική. Στο κέντρο της κονσόλα υπάρχει μία οθόνη αφής 9 ιντσών πλήρης συνδεσιμότητας ενώ από κάτω υπάρχουν τα χειριστήρια του κλιματισμού. Από την άλλη, ο οδηγός έχει μπροστά του ένα ψηφιακό καντράν 7 ιντσών αλλά και ένα τιμόνι χωρίς υπερβολικά μπουτόν.
Σε θέμα χώρων έχουν χρησιμοποιηθεί τα Magic Seats που πρωτοείδαμε στο Jazz και με την αναδίπλωση τους ξεδιπλώνεται ένας τεράστιος χώρος εκτοξεύοντας την πρακτικότητα. Αξίζει να αναφέρουμε πως ενώ παραμένει στα ίδια επίπεδα διαστάσεων με το προηγούμενο μοντέλο, πλέον υπάρχει αυξημένος χώρος για τα πόδια έως και 35χλστ. λόγω εξυπνότερης αρχιτεκτονικής.
Η Volkswagen δε μίκρυνε το Golf απλά ανανέωσε το Polo
Το νέο υβριδικό σύστημα
Κάτω από το μεγαλωμένο καπό του μοντέλου υπάρχει ένας βενζινοκινητήρας 1.500κ.εκ.ο οποίος συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, όσο η μπαταρία είναι τοποθετημένη κάτω από το χώρο αποσκευών. Η συνολική ισχύς μετριέται στους 131 ίππους και 253 Nm ροπής, και το μοντέλο αρχίζει πάντα την πορεία του αμιγώς ηλεκτρικά και όταν αυξηθεί το φόρτο, εμπλέκεται ο βενζινοκινητήρας. Παράλληλα έχει 3 drive modes (Econ-Normal-Sport) ενώ το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα ή το ρολάρισμα, μπορεί να ρυθμιστεί από τα μπουτόν στο τιμόνι.
Πλουσιότερη σουίτα συστημάτων
Η σουίτα με συστήματα τόσο ενεργητικής όσο και παθητικής ασφάλειας είναι άκρως ανανεωμένη. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε τη κάμερα με την νυχτερινή λειτουργία, το λογισμικό ανίχνευσης οχημάτων-ποδηλάτων-πεζών, αλλά και το adaptive cruise control. Τέλος, το ραντάρ που προειδοποιεί για την ανίχνευση αντικειμένου στη νεκρή γωνία, έχει πλέον αυξημένη εμβέλεια στα 25 μέτρα από τα 3 που ήταν.
Το νέο HR-V e:HEV θα βρεθεί στις ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες στο τέλος του 2021!