Τα φώτα στα άδυτα στο Αλτσενάου, στην περιοχή της Φρανκφούρτης, όπου βρίσκεται η έδρα της Hyundai Μotorsport, ήταν ανοικτά νυχθημερόν.
Oι τεχνικοί δούλευαν σαν καλοκουρδισμένο ρολόι για να ετοιμάσουν ένα νέο αυτοκίνητο προδιαγραφών 2022 για τον Βέλγο ώστε να ξαναρχίσει δοκιμές εν όψει ράλι Μόντε Καρλο.
Να θυμίσουμε ότι στις 4 Δεκεμβρίου, κατά την πρώτη επίσημη έξοδο των Neuville-Wydaeghe στα bucket του νέου Hyundai i20 R1, το αυτοκίνητο καταστράφηκε από έξοδο.
Το Hyundai i20 R1 είναι το αυτοκίνητο με το οποίο η ομάδα θα συμμετάσχει στη νέα εποχή του WRC, καθώς από τη νέα χρονιά, εισέρχεται η υβριδική τεχνολογία και στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι.
Κατά την πρώτη δοκιμή το βέλγικο πλήρωμα είχε έξοδο, στην παγωμένη περιοχή της Αλσατίας, όπου πέρα από την καταστροφή του αυτοκινήτου, καθώς έπεσε σε βάθος 30 μ. είχε σαν αποτέλεσμα ο Wydaeghe να τραυματιστεί στη αριστερή ωμοπλάτη και οι θεράποντες γιατροί μετά την χειρουργική επέμβαση να δίνουν μάχη με τον χρόνο ώστε να τον προετοιμάσουν για το ράλι Μόντε Κάρλο.
Ευτυχώς για την ομάδα, Tanak και Solberg ολοκλήρωσαν με το αυτοκίνητο το δικό τους πρόγραμμα εξέλιξης, πριν τους Βέλγους.
Κατά τη δεύτερη αυτή περίοδο δοκιμών στο πλευρό του Neuville θα καθίσει ο Julien Vial, που συνεργάζεται με τον Thierry ως συνοδηγός του safety crew που χρησιμοποιεί ο Βέλγος στους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος.
Ο δεύτερος γύρος των δοκιμών θα γίνει στις Άλπεις, με τη Hyundai Motorsport να καρδιοχτυπάει μην τυχόν υπάρχει νέα καταστροφή, καθώς η προετοιμασία του i20 R1 έχει καθυστερήσει.