H Hyundai ανοίγει περισσότερο τη «βεντάλια» του νέου Tucson. Υπενθυμίζουμε ότι το κορεάτικο SUV εκτός από βενζινοκινητήρα και πετρελαιοκινητήρα στη φαρέτρα του διαθέτει επίσης υβριδική και ήπια υβριδική έκδοση.
Τώρα έρχεται να προστεθεί και η plug-in υβριδική έκδοση του, την οποία μας συστήνει αναλυτικά η Hyundai. Στην «ακτινογραφία» του νέου plug-in υβριδικού Tucson βλέπουμε το βενζινοκινητήρα τρίτης γενιάς 1.6 T-GDi Smartstream, έναν ηλεκτροκινητήρα 91 ίππων και 304 Nm ροπής, μια μπαταρία ιόντων λιθίου πολυμερούς χωρητικότητας 13,8 kWh, αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και στάνταρ σύστημα τετρακίνησης (HTRAC).
Hyundai: Το νέο «υπερόπλο» στη μάχη των ηλεκτρικών μοντέλων (video)
Σύμφωνα με τη Hyundai η συνδυαστική ισχύς του νέου plug-in υβριδικού Tucson ανέρχεται στους 265 ίππους και στα 350 Nm ροπής. Με ενσωματωμένο φορτιστή 7,2 kW το νέο plug-in υβριδικό Tucson μπορεί να συνδεθεί με ταχυφορτιστή και με wallbox.
Όταν η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη ο οδηγός μπορεί με το πάτημα απλά ενός κουμπιού να κινηθεί για πάνω από 50 χλμ. (μέτρηση WLTP) αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας, άρα αθόρυβα, με μηδενικές εκπομπές ρύπων και μηδενική κατανάλωση καυσίμου. Σημειώνεται ότι σε χαμηλές ταχύτητες συνήθως το νέο plug-in υβριδικό Tucson κινείται μόνο με τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα.
Σχετικά με τη μπαταρία να πούμε ακόμα ότι η τοποθέτηση της στο δάπεδο, δεν επηρεάζει τους χώρους των επιβατών με τους πίσω να απολαμβάνουν 955 χλστ. για τα πόδια τους. Το πορτμπαγκάζ προσφέρει 558 λίτρα και 1.737 λίτρα όταν αναδιπλωθούν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων.
Στο εσωτερικό συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και οθόνη αφής επίσης 10,25 ιντσών. Μια ακόμα ενδιαφέρουσα τεχνολογία είναι η “Active Air Flap”, δηλαδή η ενεργή γρίλια μάσκας, η οποία ανοιγοκλείνει ανάλογα με τη θερμοκρασία του ψυκτικού κινητήρα, την ταχύτητα του οχήματος και διαφόρων άλλων παραμέτρων. Στόχος είναι η μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης και συνάμα ο περιορισμός κατανάλωσης καυσίμου.
Η προαιρετική ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση (ECS) χρησιμοποιεί προσαρμοστική τεχνολογία απόσβεσης για μεγιστοποίηση της άνεσης και της οδικής συμπεριφοράς. Μέσα από τα προγράμματα Eco και Sport ο οδηγός μπορεί να επηρεάζει το ECS και το σύστημα διεύθυνσης.
Η Hyundai έχει δρομολογήσει το λανσάρισμα του νέου plug-in υβριδικού Tucson στην Ευρώπη για την άνοιξη του 2021.