Από την πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, στους παγωμένους δρόμους της Σουηδίας, στις πολύ υψηλές θερμοκρασίες της Νότιας Ισπανίας έως τις δοκιμές μετά ρυμουλκουμένου στις ανηφόρες των Άλπεων σε ένα κύκλο εξαντλητικών δοκιμών για το νέο Tucson 4ης γενιάς, που αναπτύχθηκε στην Ευρώπη για τους Ευρωπαίους.
Χιλιόμετρα πολλά χιλιόμετρα κάτω από διάφορες καιρικές συνθήκες κάλυψαν οι οδηγοί πίσω από το τιμόνι μια σειράς καμουφλαρισμένων Tucson, ενώ πολλές ώρες γράφτηκαν σε μια πολύ απαιτητική επιφάνεια στην Τσεχία δοκιμάζοντας το σύστημα μετάδοσης (τετρακίνηση) αλλά και τις ικανότητες του συμπλέκτη σε γλιστερά εδάφη με ανωφέρειες και κατωφέρειες.
Επίσης η ομάδα των δοκιμαστών διέσχισε ποτάμια σε βάθος 20-30 εκ. ελέγχοντας την στεγανότητα του αμαξώματος, τις δυνατότητες για να διασχίσει τέτοια δύσβατα μέρη, δοκίμασαν σκληρά τα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού όπως το Autohold (το σύστημα που διατηρεί σταματημένο το αυτοκίνητο σε όλες τις κλίσεις του εδάφους) και το Downhill Brake Control (αυτόματο φρενάρισμα χωρίς τη χρήση του πεντάλ σε γλιστερά κατηφορικά σημεία) αλλά και σε απότομες επιφάνειες με κλίσεις μεταξύ 30 και 45%.
Όλα αυτά ήταν στο πλαίσιο της εξέλιξης για να διασφαλιστεί ότι το ολοκαίνουργιο Tucson είναι έτοιμο για καθημερινές προκλήσεις.
Το νέο Tucson κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC) στο Νοσοβίτσε της Τσεχίας.
Η επίσημη παρουσίαση έχει ορισθεί για τις 15 Σεπτεμβρίου.