Λίγο μακρύτερο από το Audi Α5 και λίγο μικρότερο από το Α7 λένε οι Κινέζοι για το νέο κομψό μεγάλο σαλούν σε στυλ sportback, το οποίο θα βρίσκεται πάνω από την υπάρχουσα γκάμα των MG6 και MG5, με τον σχεδιασμό του να είναι απο λευκή κόλλα χαρτί, δίχως επηρεασμούς απο τα άλλα μοντέλα της εταιρείας.
Στόχος του να πάρει μερίδιο απο την πίτα των πολυτελών μοντέλων υψηλής ποιότητας με “δούρειο ιππο” την δελεαστική του τιμή που κρατείται μυστικό απο τους Ασιάτες, μέχρι το ντεμπούτο του στις 17 Αυγούστου.
Για την ιστορία, το πρώτο MG7 υπο της κινέζικης εταιρίας υπήρξε σαν μοντέλο απο το 2007 έως το 2013, ως μια βελτιωμένη έκδοση του Rover 75.
Η νέα premium σειρά της φίρμας με τον κωδικό Black Label Series, θα είναι ότι πιο πολυτελές μπορεί να προσφέρει η MG.
Αν και εικόνες από το εσωτερικό του θα έχουμε μετά την επίσημη «πρεμιέρα» σε λίγες μέρες, οι Κινέζοι δήλωσαν ότι η ποιότητα αλλά και ο διάκοσμος του, θα βρίσκεται στα υψηλά επίπεδα του Ευρωπαϊκού ανταγωνισμού.
Είναι πιθανό επίσης να έχει μια heavy σχεδίαση για το infotainment, με μια μεγάλη κεντρική οθόνη και μια άλλη οθόνη πίσω από το τιμόνι.
Εξωτερικά το νέο MG7, δείχνει αρκετά επιθετικό στο σχεδιασμό του, με στιβαρές γραμμές στο αμάξωμα με τα φώτα led μπροστά, τους αεραγωγούς και την μάσκα να φροντίζουν για αυτό.
Στο πίσω μέρος διαθέτει μία ενιαία μπάρα φώτων, αεροτομή με ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία, αλλά και μία τετραπλή εξάτμιση που τονίζει το σπορτίφ χαρακτήρα του.
Το νέο σαλούν θα κινεί, 2λιτρος turbo κινητήρας με τον κωδικό VTGI, ο οποίος θα έχει απόδοση 257 ίππων και 400 Νm ροπής, με την ισχύ να τη βάζει στον δρόμο, μέσω ενός 9τάχυτου αυτόματου κιβωτίου της ZF, μετρ του είδους της.
Για εκείνους που δεν έχουν σαν αυστηρό κριτήριο τις επιδόσεις, το αυτοκίνητο θα διατίθεται και με έναν μικρότερο κυβισμού 1500 κ.εκ κινητήρα με turbo, με απόδοση 185 ίππους, 30 κιλά ροπής και αυτόματο 7άρι σασμάν.
Το MG7 βασικά προορίζεται για την Κινεζική αγορά, ενώ είναι γρίφος το αν και πότε έρθει στην Ευρώπη, καθώς η MG έχει αρχίσει να πλασάρει τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.