Έτοιμη να βάλει πλώρη είναι η ναυαρχίδα της NIO, η οποία είναι ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο sedan.
Πάμε λοιπόν να γνωρίσουμε το νέο ΕΤ7 της κινέζικης εταιρείας ΝΙΟ. Σχεδιαστικά το νέο ΕΤ7 είναι πάρα πολύ κοντά στα ευρωπαϊκά πρότυπα διαθέτοντας στενόμακρους εμπρός προβολείς, μάσκα κλειστού τύπου, εντοιχισμένες στο αμάξωμα χειρολαβές θυρών, κεκλιμένη γραμμή της γυάλινης οροφής, η οποία επεκτείνεται μέχρι με πορτμπαγκάζ, ενώ τα Led πίσω φωτιστικά σώματα επικοινωνούν μεταξύ τους.
Σύμφωνα με τη NIO οι διαστάσεις του νέου ΕΤ7 σε μήκος, ύψος και μεταξόνιο είναι 5.098 χλστ., 3.060 χλστ. και 1.505 χλστ. αντίστοιχα. Σημειώνεται ότι ο συντελεστής οπισθέλκουσας (Cd) του αμαξώματος είναι μόλις 0,23.
Το εσωτερικό του νέου ΕΤ7 είναι μινιμαλιστικό, ενώ ξεχωρίζει η μεγάλη κεντρική οθόνη αφής, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και το τιμόνι με τις δυο ακτίνες. Τα εμπρός αλλά και τα πίσω καθίσματα είναι κλιματιζόμενα, θερμαινόμενα, με λειτουργία μασάζ, ενώ διατίθεται και ηχοσύστημα με 23 ηχεία.
Ο ηλεκτροκινητήρας του νέου ΕΤ7 παράγει 653 ίππους και 850 Nm ροπής, ενώ επιτρέπει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός μόλις 3,9 δευτ. Όταν στο νέο ΕΤ7 τοποθετηθεί μπαταρία χωρητικότητας 70 kWh ή 100 kWh, η αυτονομία του διαμορφώνεται στα 500 και 700 χλμ. αντίστοιχα.
Ειδική μνεία όμως αξίζει στη μπαταρία χωρητικότητας 150 kWh, η οποία είναι η μεγαλύτερη που τοποθετείται σε ηλεκτροκίνητο μοντέλο παραγωγής, ενώ υπόσχεται αυτονομία που αγγίζει τα 1.000 χλμ. Άρα με μια μια μόνο φόρτιση μπορεί σχεδόν να πάει Αθήνα-Θεσσαλονίκη και να γυρίσει πίσω.
Επιπλέον η NIO δημιουργεί την ταχύτερη υπηρεσία ανταλλαγής μπαταριών στον κόσμο, η οποία ονομάζεται Power Swap Station 2.0. Σε ειδικούς σταθμούς με θέσεις για τρία οχήματα θα πραγματοποιείται η αλλαγή μπαταρίας του ηλεκτροκινήτου οχήματος σε λιγότερα από 3 λεπτά. Κάθε σταθμός θα μπορεί να φιλοξενήσει 13 μπαταρίες και θα μπορεί να εκτελεί έως και 312 ανταλλαγές καθημερινά.
Το «παρών» δίνει η αυτόνομη οδήγηση στο νέο ET7 μέσω κάμερας με ανάλυση 8 megapixel, αισθητήρα lidar με λέιζερ 1550 νανομέτρων, οπτικό πεδίο 120 μοιρών και εμβέλεια έως 500 μέτρα, ραντάρ κύματος 5 χλστ., 12 αισθητήρες υπερήχων και 2 μονάδες.
Οι παραδόσεις του νέου ET7 στην Κίνα θα ξεκινήσουν το πρώτο τρίμηνο του 2022, ενώ η τιμή του διαμορφώνεται στα 47.893 ευρώ χωρίς τη μπαταρία, που προφανώς μπορείς να τη νοικιάζεις από τη ΝΙΟ, και στα 56.763 ευρώ όταν την αγοράζεις.