Το τελευταίο στάδιο της εξέλιξης περνάει η 3η γενιά του Qashqai που θα είναι διαθέσιμο το 2021.
Καμουφλαρισμένα Qashqai συλλέγουν τα τελευταία δεδομένα από τις δοκιμές στους δρόμους της Ευρώπης για να τα αναλύσουν οι τεχνικοί ακολουθώντας τις τελευταίες βελτιώσεις πριν την αποκάλυψη.
Το νέο μοντέλο της Nissan είναι το πρώτο ευρωπαϊκό αυτοκίνητο της ιαπωνικής εταιρίας που χρησιμοποιεί την πλατφόρμα CMF-C η οποία δίνει τη δυνατότητα για δύο εκδόσεις από πλευράς μετάδοσης.
Με κίνηση μόνο στους μπροστινούς τροχούς με γόνατα McPherson και για τους τέσσερις τροχούς καθώς και 4Χ4 με γόνατα McPherson για μπροστά με πολλαπλών συνδέσμων για πίσω με ζάντες 19 και 20 ιντσών αναλόγως της έκδοσης.
Nissan: Προσφέρει τη δυνατότητα test drive σε μοντέλο της…….Toyota
Καινούργιες ρυθμίσεις φάει και το σύστημα διεύθυνσης. Μάλιστα για πρώτη φορά η πίσω πόρτα είναι κατασκευασμένη από συνθετικά υλικά, μειώνοντας το συνολικό βάρος κατά 2.6 κιλά.
Δεν είναι όμως μόνο η πόρτα των αποσκευών που φέρει μειωμένο βάρος.
Γίνεται και εκτεταμένη χρήση αλουμινίου καθώς οι τέσσερις πόρτες, τα μπροστινά φτερά και η οροφή είναι κατασκευασμένα από το ελαφρύ υλικό που μεταφράζεται σε μείωση 21 κιλών. Οι νέες τεχνικές κατά την κατασκευή και η χρήση αλουμινίου μειώνουν συνολικά το βάρος κατά 60 κιλά ενώ η στρεπτική ακαμψία έχει βελτιωθεί κατά 41%.
Να σημειωθεί ότι στο μπροστινό μέρος και κάτω χαμηλά υπάρχει ένα ενεργό κλείστρο το οποίο ανοίγει μόνο όταν απαιτείται περισσότερη ψύξη στον κινητήρα ώστε να εισέλθει περισσότερος αέρας στο ψυγείο και να το «κρυώσει».
Στο θέμα των κινητήρων, σύνολο βενζίνης 1.3 λίτρων με δύο διαφορετικές ιπποδυνάμεις (δεν έχουν ανακοινωθεί) που πλαισιώνεται από ήπιο 12volt υβριδικό σύστημα τοποθετημένο κάτω από το δάπεδο θα είναι η βασική έκδοση.
Το νέο Qashqai φέρει την πρώτη ανάπτυξη του καινοτόμου συστήματος e-Powerdrive της Nissan στην Ευρώπη. To σύστημα e-Power προσφέρει πλήρη κίνηση με την ηλεκτρογεννήτρια, πράγμα που σημαίνει ότι οι τροχοί κινούνται πλήρως από τον ηλεκτροκινητήρα.
Στα συμβατικά υβριδικά συστήματα, οι τροχοί παίρνουν κίνηση από τον ηλεκτροκινητήρα και τον θερμικό κινητήρα. Ωστόσο, στο σύστημα e-Power, ο βενζινοκινητήρας δεν είναι συνδεδεμένος με τους τροχούς. απλά φορτίζει την μπαταρία. Και σε αντίθεση με ένα πλήρες ηλεκτροκίνητο, η πηγή ισχύος είναι ο κινητήρας και όχι μόνο η μπαταρία.
Η βασική διαφορά σε σύγκριση με τα άλλα υβριδικά οχήματα είναι ότι ο ηλεκτρικός κινητήρας διατηρεί τη φόρτιση της μπαταρίας, η οποία μπορεί ανά πάσα στιγμή να παρέχει ηλεκτρική ενέργεια απευθείας στον κινητήρα για επιπλέον ισχύ.
To 2021 θα κυκλοφορήσει και θα έχει ενδιαφέρον η τιμή του με όλα αυτά τα ακριβά υλικά και την καινούργια τεχνολογία στο ιαπωνικό crossover .