Η Opel αποκάλυψε το νέο Frontera ένα σύγχρονο SUV που δεν θυμίζει σε τίποτα τον προκάτοχό του.
Λογικό είναι να έχουν αλλάξει πολλά στα 25 και πλέον χρόνια από το τελευταίο Opel Frontera, ένα τετρακίνητο που εστίαζε στις εκτός δρόμου διαδρομές.
H Opel ωστόσο αναβιώνει το Frontera, με το μανδύα ενός μοντέρνου SUV, προσαρμοσμένο στις σύγχρονες απαιτήσεις του κοινού και της αγοράς
Opel Frontera: Νέο κεφάλαιο στην γκάμα των SUV της εταιρείας
Το νέο Frontera σίγουρα δεν θα περάσει απαρατήρητο, καθώς ο σχεδιασμός που αποπνέει δυναμισμό και με τα πλαστικά προστατευτικά να τονίζουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του. Στο μπροστινό τμήμα, δεσπόζει ο «κεραυνός» της Opel, όπως συμβαίνει και στα τελευταία μοντέλα της εταιρείας, υιοθετώντας μία κοινή σχεδιαστική φιλοσοφία.
Η εικόνα ολοκληρώνεται με τα οικολογικά LED φωτιστικά σώματα με τεχνολογία υποβοήθησης μεγάλης σκάλας, και την κυψελωτή εισαγωγή αέρα στο κάτω μέρος.
Κυριαρχούν οι οθόνες στο εσωτερικό του Frontera
Στο εσωτερικό του νέου Frontera ξεχωρίζουν οι δύο οθόνες 10 ιντσών, τοποθετημένες υπό κλίση μπροστά από τον οδηγό, αν και όπως μπορεί να διακρίνει κανείς στην κεντρική κονσόλα, δεν λείπουν και οι διακόπτες. Το τιμόνι είναι «τετραγωνισμένο» τόσο στο επάνω, όσο και στο κάτω μέρος, ενώ έχει γίνει εκτεταμένη χρήση ανακυκλωμένων υλικών, τονίζονας το οικολογικό προφίλ της εταιρείας.
Φυσικά θα υπάρχουν όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης του αυτοκινήτου με το κινητό τηλέφωνο, καθώς υπάρχει και ειδική θήκη τοποθέτησης του κινητού, που μέσω συγκεκριμένης εφαρμογής, όλες οι λειτουργίες του αυτοκινήτου δύναται να ελέγχονται από το κινητό.
Το νέο μοντέλο είναι αρκετά ευρύχωρο, τόσο για επιβάτες όσο και για τις αποσκευές, με τον ελάχιστο όγκο του πορτ μπαγκάζ να ξεκινάει από τα 460 λίτρα, ενώ όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα, φτάνει τα 1.600 λίτρα.
Με ηλεκτρικά και υβριδικά σύνολα το νέο Frontera
Με το λανσάρισμά του, το νέο SUV της Opel θα διατίθεται και με υβριδικά 48 Volt σύνολα αλλά και ηλεκτρικά μοτέρ, καλύπτοντας όλο το φάσμα των υποψήφιων αγοραστών και ειδικά το κοινό που δεν επιθυμεί να μεταβεί ακόμα στην ηλεκτροκίνηση και με δεδομένο το «οπλοστάσιο» του ομίλου Stellantis στα διαθέσιμα μοτέρ, θα υπάρχουν αρκετές επιλογές κινητήριων συνόλων.