Μπορεί η Nissan να μην έχει παρουσιάσει ακαμουφλάριστο το νέο Qashqai, όμως έδωσε στην δημοσιότητα τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, ενώ εντύπωση προκαλεί πως δεν θα προσφέρεται με diesel κινητήρα.
Με ήπια υβριδικό σύνολο
Το απόλυτο Best Seller SUV θα είναι διαθέσιμο τόσο με έναν ήπια υβριδικό 1.300άρη τουρμπάτο κινητήρα όσο και με το καινούργιο υβριδικό σύστημα ePower.
- Η υβριδική έκδοση με τον 1.3 κινητήρα θα συνδυάζεται με 12βολτο και όχι 48βολτο σύστημα, με την βασική να αποδίδει 140 ίππους και 240 Nm ροπής και την πιο γρήγορη 160 ίππους και 260 Nm ροπής. Μάλιστα στην τελευταία μπορεί να εξοπλιστεί τόσο με CVT κιβώτιο όσο και με 4κίνηση.
- Η εναλλακτική που αφορά το υβριδικό σύστημα e-Power, απαρτίζεται από ένα μοτέρ βενζίνης 1.500κ.εκ. και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 140kW με συνολική ισχύ στους 190 ίππους και 330 Nm ροπής. Σε αυτή τη περίπτωση ο βενζινοκινητήρας χρησιμοποιείται ώστε να φορτίσει την μπαταρία, ενώ θα χρησιμοποιηθεί και το e-pedal που γνωρίσαμε στο Leaf.
Οι λοιπές καινοτομίες του
Καινούργιες ρυθμίσεις φάει και το σύστημα διεύθυνσης. Μάλιστα για πρώτη φορά η πίσω πόρτα είναι κατασκευασμένη από συνθετικά υλικά, μειώνοντας το συνολικό βάρος κατά 2.6 κιλά.
Δεν είναι όμως μόνο η πόρτα των αποσκευών που φέρει μειωμένο βάρος.
Γίνεται και εκτεταμένη χρήση αλουμινίου καθώς οι τέσσερις πόρτες, τα μπροστινά φτερά και η οροφή είναι κατασκευασμένα από το ελαφρύ υλικό που μεταφράζεται σε μείωση 21 κιλών. Οι νέες τεχνικές κατά την κατασκευή και η χρήση αλουμινίου μειώνουν συνολικά το βάρος κατά 60 κιλά ενώ η στρεπτική ακαμψία έχει βελτιωθεί κατά 41%. Να σημειωθεί ότι στο μπροστινό μέρος και κάτω χαμηλά υπάρχει ένα ενεργό κλείστρο το οποίο ανοίγει μόνο όταν απαιτείται περισσότερη ψύξη στον κινητήρα ώστε να εισέλθει περισσότερος αέρας στο ψυγείο και να το «κρυώσει».