To νέο Renault Scenic έκανε απόβαση στην Ελλάδα και κλείνει πονηρά το «μάτι» κυρίως στους οικογενειάρχες.
Ο πολυχρηστικός του χαρακτήρας (MPV), η πρακτικότητα και οι μεγάλοι εσωτερικοί χώροι του νέου Scenic, αποτελούν μια άκρως ενδιαφέρουσα εναλλακτική πρόταση απέναντι στην κυριαρχία των SUV (οι εκτός δρόμου ικανότητες δεν αφορούν τους περισσοτέρους αγοραστές).
Στο σημείο αυτό να πούμε ότι στο εσωτερικό του νέου Scenic υπάρχουν συνολικά 63 λίτρα αποθηκευτικών χώρων για μικροαντικείμενα, ενώ το πορτμπαγκάζ του φτάνει τα 572 λίτρα. Σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία το Scenic στην τέταρτη πλέον γενιά του έχει μήκος, πλάτος, ύψος και μεταξόνιο 4.406 χλστ., 1.866 χλστ., 1.653 χλστ. και 2.734 χλστ, αντίστοιχα.
Πάμε τώρα να δούμε τη γκάμα κινητήρων του νέου Scenic. Από πλευράς βενζινοκινητήρα έχουμε τον τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο 1.3 TCe, με ισχύ 140 ίππων και 240 Nm ροπής, ενώ συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και προαιρετικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων. Η Renault ανακοινώνει επίσημη μέση κατανάλωση καυσίμου 5,5 λίτρα/100 χλμ., ενώ στον πίνακα των επιδόσεων αναγράφει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 9,6 δευτ. και τελική ταχύτητα 196 χλμ./ώρα.
Κάτω από το εμπρός καπό του νέου Scenic μπορεί να τοποθετηθεί και ο πετρελαιοκινητήρας 1.7 Blue dCi, απόδοσης 120 ίππων και 300 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, όσο και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) 6 σχέσεων. Σίγουρα πλεονέκτημα του αποτελεί η αρκετά χαμηλή επίσημη μέση κατανάλωση καυσίμου των μόλις 4,3 λίτρων/100 χλμ.
Η λίστα με τα στάνταρ συστήματα ασφαλείας του νέου Scenic περιλαμβάνει αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης, αναγνώριση οδικής σήμανσης με τα τοπικά όρια ταχύτητας και προειδοποίηση απόκλισης από τη διαγράμμιση της λωρίδας κυκλοφορίας με επέμβαση στο σύστημα διεύθυνσης για διατήρηση της πορείας.
Στη χώρα μας το νέο Scenic διατίθεται με την πλουσιότερα εξοπλιστικά έκδοση Intens, ενώ η αρχική τιμή του διαμορφώνεται στα 28.190 ευρώ.