Το τρίτο εξηλεκτρισμένο μοντέλο της παρουσιάζει η Seat, μετά το Mii Εlectric και το Leon e- Hybrid. Ήρθε λοιπόν και η σειρά του Τarraco να μπει στη πρίζα μέσα από τη νέα plug-in υβριδική έκδοση του.
Σύμφωνα με την Seat το νέο Tarraco e-Hybrid, το οποίο εισέρχεται στη γραμμή παραγωγής αυτήν την εβδομάδα στο εργοστάσιο της Volkswagen στο Βόλφσμπουργκ, είναι το ισχυρότερο πλέον στη γκάμα του ισπανικού SUV.
Seat: Ποιος αγόρασε 700 Ibiza;
Η «ακτινογραφία» του νέου Tarraco e-Hybrid μας δείχνει ότι διαθέτει τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.4 TSI, απόδοσης 150 ίππων, ηλεκτροκινητήρα 115 ίππων, μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 13kWh και αυτόματο κιβώτιο DSG 6 σχέσεων.
Η συνδυαστική ισχύς και ροπή ανέρχονται στους 245 ίππους και 400 Nm αντίστοιχα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει φτάνει τα 205 χλμ./ώρα. Με μια πλήρη φόρτιση της μπαταρία το νέο Tarraco e-Hybrid μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενεργείας, επομένως αθόρυβα και με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Η σχετική αυτονομία του σύμφωνα με τη μέτρηση WLTP είναι 44-49 χλμ. και με τη μέτρηση NEDC 55-58 χλμ. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι η μπαταρία από wallbox 3.6kW φορτίζει σε 3,5 ώρες και από φορτιστή 2.3kW σε λιγότερο από 5 ώρες.
Ιδιαίτερη χαμηλή, στα μόλις 1,6-2,0 λίτρα/100 χλμ. (μέτρηση WLTP) είναι η επίσημη μέση κατανάλωση καυσίμου, λόγω της συνύπαρξής βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα, ενώ εξίσου περιορισμένες είναι οι εκπομπές C02 στα 37-46,4 γρ./χλμ. (μέτρηση WLTP).
Συνολικά με γεμάτο το ρεζερβουάρ καυσίμου και με πλήρως φορτισμένη τη μπαταρία το νέο Tarraco e-Hybrid μπορεί να ταξιδεύει ασταμάτητα για 730 χλμ. Όταν η μπαταρία είναι επαρκώς φορτισμένη το νέο Tarraco e-Hybrid ξεκινάει πάντα ηλεκτρικά, ενώ η μετάβαση στην υβριδική λειτουργεία γίνεται όταν το επίπεδο πέσει κάτω από ένα συγκεκριμένο επίπεδο ή εάν η ταχύτητα αυξηθεί πάνω από 140 χλμ./ώρα.
Εκτός από τα προγράμματα οδήγησης (e-Mode, Automatic Hybrid και Manual Hybrid) δίπλα από τον νέο και φωτιζόμενο λεβιέ ταχυτήτων υπάρχουν δυο κουμπιά με τις ενδείξεις e-Mode και s-Boost.
Το πρώτο όταν πατηθεί προσφέρει άμεση πρόσβαση στην ηλεκτρική λειτουργία με μηδενικές εκπομπές ρύπων εντός της πόλης, ενώ το δεύτερο προσφέρει μια πιο σπορ εμπειρία οδήγησης.
Τέλος, να πούμε ότι το νέο Tarraco e-Hybrid θα διατίθεται με πενταθέσιο εσωτερικό στις εξοπλιστικές εκδόσεις Xcellence και FR.