Τη δική της πορεία στην ηλεκτροκίνηση έχει αρχίσει πλέον να χαράζει η Toyota, καθώς όπως ανακοίνωσε στις αρχές του Δεκεμβρίου ετοιμάζει για την ευρωπαϊκή αγορά ένα νέο μεσαίου μεγέθους SUV, το οποίο θα μπαίνει στην πρίζα.
Ήδη όμως η Toyota λάνσαρε στην πατρίδα της ένα νέο ηλεκτροκίνητο όχημα, το λιλιπούτειο C+pod. Σύμφωνα με την Toyota το νέο, καθαρά αστικών προδιαγραφών C+pod, έχει μήκος, πλάτος και ύψος 2.490 χλστ., 1.290 χλστ. και 1.550 χλστ. αντίστοιχα, ενώ με κύκλο στροφής μόλις 3,9 μέτρα είναι σίγουρα αρκετά ευέλικτο μέσα στην πόλη και μειώνει σημαντικά τις μανούβρες.
Toyota GR Supra Sport Top: Για ηλιοθεραπεία εν κινήσει (video)
Θα διατίθεται αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας, στις εκδόσεις X και G, σε εταιρικούς χρήστες, τοπικές αρχές και διάφορες οργανώσεις. Κάτω από το δάπεδο του νέου C+pod και συγκεκριμένα μπροστά από το κάθισμα βρίσκεται ενσωματωμένη μια μπαταρία 9.06 kWh, η οποία φορτίζει πλήρως σε 5 ώρες από παροχή 200V/16A και σε 16 ώρες από παροχή 100V/6A, ενώ η αυτονομία του ανέρχεται στα 150 χλμ. (μέτρηση WLTP). Στο σημείο αυτό να πούμε ότι στην Ιαπωνία υπάρχουν 10.800 σταθμοί φόρτισης.
O ηλεκτροκινητήρας του νέου C+pod παράγει σχεδόν 12 ίππους και 56 Nm ροπής, ενώ επιτρέπει μέγιστη ταχύτητα 60 χλμ./ώρα με την κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Αξίζει να αναφέρουμε ότι το νέο C+pod δε δέχεται μόνο ενέργεια, αλλά μπορεί και να δώσει (έως 1.500 W για περίπου 10 ώρες) λειτουργώντας ως γεννήτρια σε περιπτώσεις διακοπής ρεύματος και φυσικών καταστροφών.
Αυτό επιτυγχάνεται μέσω μιας βοηθητικής πρίζας που βρίσκεται στα πόδια του συνοδηγού, ενώ τον ίδιο σκοπό μπορεί να εξυπηρετήσει και η εξωτερική υποδοχή φόρτισης στο μπροστινό τμήμα του νέου C+pod.
Σχεδιαστικά τώρα το νέο C+pod έχει απλές γραμμές, ενώ τα εξωτερικά πάνελ του είναι κατασκευασμένα από πλαστικό για να μειώσουν το βάρος, με αποτέλεσμα να ζυγίζει από 670 έως 690 κιλά μόνο. Παρατηρήστε επίσης τα τεχνολογίας Led εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα.
Στο εσωτερικό του το νέο C+pod μπορεί να φιλοξενήσει δυο επιβάτες, έχει μεταξόνιο 1.780 χλστ. και εσωτερικό πλάτος καμπίνας 1.100 χλστ. Τοποθετημένος στο κέντρο είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και στην κεντρική κονσόλα υπάρχουν τα βασικά κουμπιά.
Η αρχική τιμή του νέου C+pod στην Ιαπωνία διαμορφώνεται στα 1.650.000 γιεν δηλαδή περίπου στα 12.968 ευρώ.