Τη γκάμα του Golf συνεχίζει να διευρύνει η Volkswagen, προσφέροντας στο δημοφιλές γερμανικό μικρομεσαίο μοντέλο εναλλακτικές μορφές ενέργειας.
Ο λόγος για το νέο Golf TGI, το οποίο τροφοδοτείται από CNG (συμπιεσμένο φυσικό αέριο), ενώ είναι φιλικότερο προς το περιβάλλον. Σε σύγκριση με ένα βενζινοκίνητο όχημα οι εκπομπές άνθρακα είναι μειωμένες περίπου 25%. Ένα ακόμα όφελος του φυσικού αερίου είναι η συγκριτικά χαμηλότερη τιμή του από άλλα καύσιμα σε πολλές χώρες.
Σύμφωνα με τη Volkswagen το νέο Golf TGI διαθέτει τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 TSI απόδοσης 130 ίππων, ο οποίος μπορεί να καταναλώνει και φυσικό αέριο, αντλώντας το από τις τρεις δεξαμενές, χωρητικότητας 115 λίτρων ή 17.3 κιλών, που είναι ενσωματωμένες στο πίσω τμήμα του δαπέδου για την αποθήκευσή του.
Διαβάστε επίσης: Volkswagen Golf GTI Clubsport: Έτοιμο να καλπάσει στην άσφαλτο με 300 ίππους
Αποκλειστικά με τη χρήση φυσικού αερίου το νέο Golf TGI υπόσχεται αυτονομία 400 χλμ. (μέτρηση WLTP). Ο κινητήρας χρησιμοποιεί κυρίως το φυσικό αέριο ως καύσιμο, ωστόσο υπάρχει και ρεζερβουάρ βενζίνης, η χωρητικότητα του οποίου όμως έχει μειωθεί σημαντικά στα 9 λίτρα, καθώς χρησιμεύει ως «ρεζέρβα» όταν δεν υπάρχει κοντά σταθμός ανεφοδιασμού φυσικού αερίου.
Η επίσημη μέση κατανάλωση φυσικού αερίου του νέου Golf TGI κυμαίνεται από 4,1-4,3 κιλά/100 χλμ. και οι εκπομπές C02 από 111-117 γρ./χλμ. Τέλος, να πούμε ότι η έκδοση TGI θα προσφέρεται όχι μόνο στο hatchback Golf, αλλά και στο πρακτικότερο αμάξωμα Variant.