Νερό θα βγάζει η εξάτμιση του Range Rover μέσα στα επόμενα χρόνια, όμως αυτό δε θα γίνεται επειδή υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το αυτοκίνητο.
Αντίθετα, θα είναι μια συνειδητή επιλογή της βρετανικής μάρκας, η οποία μάλιστα θα στοχεύει στην όσο το δυνατό λιγότερη επιβάρυνση του περιβάλλοντος.
Φυσικά αναφερόμαστε στην έκδοση υδρογόνου την οποία φαίνεται ότι έχει στα πλάνα της η Land Rover για το κορυφαίο της μοντέλο.
Η νέα γενιά του πολυτελούς SUV Παρουσιάστηκε την Τετάρτη 27 Οκτωβρίου. Κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης έγινε γνωστό ότι η γκάμα των κινητήρων αυτή τη στιγμή θα αποτελείται από τρεις επιλογές βενζίνης, τρεις πετρελαίου και δύο plug-in υβριδικές. Επιπλέον, η Land Rover μας ενημέρωσε ότι το 2024 πρέπει να περιμένουμε και την παρουσίασε του πρώτου Range Rover που θα κινείται αποκλειστικά με ρεύμα.
Ωστόσο, υπάρχει πάρα πολύ σοβαρή πιθανότητα να υπάρξει τα επόμενα χρόνια και μία έκδοση η οποία θα χρησιμοποιεί υδρογόνο για την κίνησή της.
Αυτή τη στιγμή οι Βρετανοί τρέχουν ένα πρόγραμμα το οποίο ονομάζεται Project Zeus και αφορά την υδρογονοκίνηση. Στο πλαίσιο αυτού εργάζονται ήδη πάνω σε ένα Defender με καύσιμο το υδρογόνο, του οποίου οι δοκιμές είναι προγραμματισμένο να ξεκινήσουν εντός του 2021.
Δείτε ακόμα
Το σύστημα κίνησης αποτελείται από τις κυψέλες καυσίμου, τη δεξαμενή αποθήκευσης του υδρογόνου, την μπαταρία, τους ηλεκτρικούς κινητήρες και την εξάτμιση η οποία θα βγάζει μόνο νερό.
Το σχέδιο της Land Rover είναι στο μέλλον να προσφέρει εκδόσεις με αυτό το καύσιμο, συμπληρωματικά προς εκείνες που θα χρησιμοποιούν μπαταρίες για την αποθήκευση της απαιτούμενης ηλεκτρικής ενέργειας.
Άλλωστε η εταιρεία έχει θέσει ως στόχο να έχει γίνει ανθρακικά ουδέτερη μέχρι το 2036, οπότε πρέπει να βρει όσο περισσότερους τρόπους γίνεται ώστε να περιορίσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα το δικό της, αλλά και των προϊόντων της.
Σε κάθε περίπτωση περιμένουμε μία επιθετική πολιτική από τη Land Rover σε ό,τι αφορά την ηλεκτροκίνηση, καθώς μέχρι το 2030 όλα της τα μοντέλα ο αγοραστής θα έχει τη δυνατότητα να τα πάρει και σε αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση.