Έτσι μοιάζει διασχίζοντας το βαθύ σκοτάδι σε κίτρινο-έντονο-χρώμα η νέα Jaguar F-type.
Γνήσιος απόγονος της βρετανική κουλτούρας γύρω από τα σπορ αυτοκίνητα.
Διαθέσιμο τόσο σε coupe όσο και σε cabrio, το σπορ αυτοκίνητο δύο θέσεων πέρασε από τα άδυτα του σχεδιαστικού τμήματος και εξήλθε με αρκετές επεμβάσεις σε θέματα αισθητικής όπως οι εξαιρετικά λεπτοί προβολείς LED pixel που με τα φώτα ημέρας σχηματίζουν σε καλλιγραφική μορφή το αρχίγραμμα “J”. Στο πίσω μέρος, τα λεπτά φώτα της «ουράς» κληρονομούν τις υπογραφές LED «Chicane» παρόμοιες με την ηλεκτρική Jaguar I-Pace.
Nα προσθέσουμε το νέο καπό του κινητήρα, τους διαφορετικούς προφυλακτήρες, με τους αεραγωγούς στον μπροστινό προφυλακτήρα να είναι σε μοτίβο “J” ενώ αναλόγως της έκδοσης οι εξατμίσεις είναι ή δύο στο κέντρο οι τέσσερις, από δύο στα άκρα του αμαξώματος.
Το εσωτερικό 1 + 1 θέσεων είναι με επίκεντρο τον οδηγό της F-Type. Έχει εκλεπτυσθεί με διακριτικές λεπτομέρειες και αυξημένη αίσθηση πολυτέλειας συνδυάζοντας τη σπορ καταγωγή του. Σημείο αναφοράς το κόκκινο μπουτόν για το start/stop του κινητήρα, η υπενθύμιση “Jaguar Est.1935” αποτελούν μικρές λεπτομέρειες της πλούσιας κληρονομιάς.
Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η οθόνη αφής στις 12.5 ίντσες (υπάρχει και με 10 ίντσες) ενώ δεν υπάρχει περίπτωση το βλέμμα να μην καρφωθεί στην ένδειξη του ταχυμέτρου, τα 320 χλμ./ώρα.
Όσο η ανανεωμένη coupe F-Type, όσο και η cabriolet θα είναι διαθέσιμες με τρείς κινητήρες. Η μια επιλογή με 4 κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο, η μεσαία V6 επίσης υπερτροφοδοτούμενο ενώ η πιο ισχυρή με V8 και αυτή με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.
Ο «μικρός» λοιπόν είναι 2λιτρος απόδοσης 297 με 400 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ.. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων με την κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς.
Η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα, για την επιτάχυνση 0-100 ο χρόνος είναι 5.7 δευτ. η μέση κατανάλωση 8.1 λίτρα/100 χλμ. και τα C02 στις εκπομπές ρύπων 184 γρ./χλμ.
Η μεσαία έκδοση φέρει 3λιτρο μοτέρ V6 στο διαμέρισμα του κινητήρα και αποδίδει 376 με ροπή 460 Nm από τις 4.500 σ.α.λ.
Το κιβώτιο εδώ είναι επίσης 8τάχυτο αυτόματο με την κίνηση να μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς.
Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 275 χλμ./ώρα, για την επιτάχυνση 0-100 τα χρονόμετρα σταματούν στα 4.9 δευτ. , η μέση κατανάλωση στα 8.6 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων στα 203 γρ./χλμ.
Όσο για την πιο ισχυρή, που φέρει το logo R, έ να μην γίνει η αναφορά ξεχωριστή υπόθεση.
V8 μοτέρ υπερτροφοδοτούμενο 5λίτρων 580 ίππων με ροπή 700 Nm από τις 3.500 σ.α.λ. 8άρι αυτόματο κιβώτιο και κίνηση σε όλους τους τροχούς.
Η τελική ταχύτητα «χτυπάει» τα 300 χλμ./ώρα, τα χρονόμετρα για τα 0-100 σταματούν στα 3.7 δευτ., η μέση κατανάλωση βρίσκεται στα 11 λίτρα και οι εκπομπές ρύπων στα 252 γρμ./χλμ.
Και στις τρείς εκδόσεις ο χώρος των αποσκευών προσφέρει 299 λίτρα, οι αναρτήσεις είναι με διπλά ψαλίδια μπροστά/πίσω και τα φρένα για την 2λιτρη F-Type αεριζόμενοι δίσκοι με μονό έμβολο στις δαγκάνες 355 χλστ. για μπροστά και 325 για πίσω.
Για τη μεσαία και την πιο ισχυρή η μπροστινή δαγκάνα φέρει διπλά έμβολα και αεριζόμενους δίσκους 380 χλστ. για μπροστά και 325 για πίσω.
Για το τέλος κάτι πιο πιπεράτο.
H F-Type R είναι εξοπλισμένη με στάνταρ τους μεγάλους δίσκους φρένων 380χλστ. και 376χλστ. (αντίστοιχα, μπροστά/πίσω), αλλά για όσους αναζητούν κάτι ακόμα πιο αποτελεσματικό είναι διαθέσιμο το προαιρετικό σύστημα Carbon Ceramic Matrix (CCM) της Jaguar. Διαθέτει ακόμα μεγαλύτερους δίσκους 398 χλστ. και 380 χλστ. με δαγκάνες έξι και τεσσάρων εμβόλων (μπροστά/πίσω) σε μοναδικό κίτρινο χρωματισμό,
Επίσης ειδικά ελαστικά Pirelli P Zero, 265/35 -ZR20 και 305/30 -ZR20, 10 χλστ. πιο φαρδιά για ακόμα ακλύτερα επίπεδα πρόσφυσης. Αυτά συνδυάζονται με νέες ζάντες 20 ιντσών σε χρώμα Gloss Black αποκλειστικός σχεδιασμός για τη νέα F-Type R.
Περισσότερες εικόνες εδωJaguar F-Type