Οι κινέζοι δε σταματούν, «πυροβολούν» αδιακρίτως σε τεχνολογίες όπως η Nio, που «ρίχνει» στην αγορά τη νέα της ναυαρχίδα.
Ονομάζεται ET9 και σύμφωνα με τη Nio, φέρει 12 καινοτόμες τεχνολογίες πάνω σε μια νέα πλατφόρμα 900 Volt.
Το Nio ET9 έκανε το ντεμπούτο του στην Κίνα, και είναι αποτέλεσμα πάνω από 10 ετών έρευνας και ανάπτυξης από την κινεζική εταιρεία.
Nio: Το ΕΤ9 είναι ένα ένα μεγάλο crossover coupe, χωρίς πλαίσιο στις πόρτες
Με μήκος 5.325 χλστ., πλάτος 2.017 χλστ. ύψος 1.621 χλστ. με μεταξόνιο 3.250 χλστ. διαστάσεις που υπογραμμίζουν με τον καλύτερο τρόπο τις ανέσεις τις οποίες προσφέρει. Να προσθέσουμε και τα 544 λίτρα αποσκευών και τα επιπλέον 105 κάτω από το μπροστινό καπό.
Οι σχεδιαστικές γραμμές μελετήθηκαν σύμφωνα με την εταιρία προσεκτικά, σε σχέση με αυτές των άλλων μοντέλων της εταιρείας, με στόχο να χωρέσουν μεγαλύτερες μπαταρίες και να προσφέρουν μεγαλύτερο χώρο στο εσωτερικό, ειδικά για όσους κάθονται στο πίσω μέρος, συνδυάζοντας κομψότητα και λειτουργικότητα, με το ηχοσύστημα της Lyra 2.800 watt με 35 ηχεία, να μετατρέπει το εσωτερικό σε αίθουσα μουσικής.
Το Nio ET9 στην μια προς το παρόν έκδοση φέρει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, συνολικής απόδοσης 700 ίππων με 780 Nm ροπής με κατανάλωση 16.2 kWh/100 χλμ. με αυτονομία 650 χλμ. και χρόνο για την επιτάχυνση 0-100 σε 4.3 δευτ.
Επιπλέον, σε αρχιτεκτονικό επίπεδο το αυτοκίνητο βασίζεται σε μια καινοτόμο πλατφόρμα, με τον κωδικό ΝΤ 3.0, 900 Volt η οποία, τουλάχιστον στα χαρτιά, θα πρέπει να του επιτρέπει να δέχεται μέγιστη ισχύ φόρτισης 600 kW, όταν οι σταθμοί φόρτισης συνεχούς ρεύματος το επιτρέπουν, μια τιμή που με τη σειρά του θα επιτρέψει στη μεγάλη μπαταρία των 120 kWh να επαναφορτιστεί μέσα σε λίγα μόνο λεπτά.
Το αυτοκίνητο φέρει ενεργητικές αναρτήσεις, Skyride, και μάλιστα για τη δοκιμή, ότι το αυτοκίνητο μετατρέπει τις κακοτεχνίες σε μαγικό χαλί, ο ιδιοκτήτης της Nio William Li, προσκάλεσε τον πρώην διευθύνοντα σύμβουλο της Volkswagen Herbert Diess να προβεί ο ίδιος στη δοκιμή της σαμπάνια στο τιμόνι του ΕΤ9.
Τι είναι η δοκιμή σαμπάνιας. Τοποθετούνται ποτήρια με σαμπάνια στο καπό του αυτοκινήτου το οποίο περνάει πάνω από κακοτεχνίες με τις αναρτήσεις να διατηρούν το αμάξωμα σταθερό, δείτε το βίντεο,
Nα σημειωθεί ότι η Nio πούλησε και τις 999 μονάδες της πρώτης έκδοσης του ET9 μέσα σε λίγες ώρες από την κυκλοφορία, όπως ανακοίνωσε ο William Li, με τιμή γύρω στα 112.000 δολάρια.
Στην Κίνα οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν τον Μάρτιο, με την κινεζική εταιρεία να μην έχει προχωρήσει ακόμη σε λεπτομέρειες σχετικά με πιθανή άφιξη του μοντέλου στην ευρωπαϊκή αγορά, κάτι που ωστόσο δεν μπορεί να αποκλειστεί εντελώς.
Περισσότερες φωτογραφίες: