Την 1η Φεβρουαρίου, η Κινέζικη Nio ανακοίνωσε ότι το EL7 κατηγορίας SUV ξεκίνησε τις παραδόσεις σε πελάτες στην Ευρώπη
To έχουμε γράψει πολλές φορές, ότι κάθε μέρα που περνάει όλο και πιο έντονα οι Κινέζοι θα κάνουν την παρουσία τους στην Ευρώπη.
Η πρώτη παρτίδα παραδόθηκε σε πελάτες στην Ολλανδία στο Nio Space Mobile που βρίσκεται στην περιοχή της πίστας στο Zάντβορτ όπου διεξάγεται το Γκραν Πρι της Formula 1.
Και έπεται συνέχεια σε Γερμανία, Δανία, Σουηδία και Νορβηγία και να πως τα κινέζικα αρχίζουν να γίνονται γνωστά…
Το EL7 είναι γνωστό ως ES7 στην κινεζική αγορά και κατασκευάζεται στην Κίνα από την JAC-Nio, που αποτελεί μια κοινοπραξία μεταξύ των δύο εταιριών με την JAC να είναι κρατική .
Το NIO EL7 είναι ένα πενταθέσιο αμιγώς ηλεκτρικό SUV τοποθετημένο μεταξύ του NIO ES6 και του NIO ES8.
Σύγκριση μεγεθών
Μοντέλο: Mήκος/πλάτος/ύψος/μεταξόνιο σε χλστ.
Nio ES6: 4850/1965/1758, 2900.
Nio ΕL7: 4912/1987/1720, 2960.
Nio ES8: 5022/1963/1756, 5022.
Βασίζεται στην πλατφόρμα δεύτερης γενιάς NT2.0 της Nio με κατανομή βάρους 50:50.
Το NIO EL7 χρησιμοποιεί διάταξη τετρακίνησης με δύο ηλεκτροκινητήρες έναν για κάθε άξονα.
Μπροστά φέρει μπροστά κινητήρα 180 kW και πίσω 300 kW, συνδυασμένης ισχύος 480 kW (653 ίπποι) και ροπή 850 Nm.
Η Nio ισχυρίζεται ότι η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 200 χλμ./ώρα ενώ για τα 0-100 τα χρονόμετρα σταματούν στα 3,0 δευτερόλεπτα.
Επειδή το αυτοκίνητο είναι τόσο γρήγορο εξοπλίζεται με φρένα Brembo με 4πίστονες δαγκάνες
Το EL7 διατίθεται με δύο επιλογές μπαταριών. Η μια έκδοση με μπαταρία 75 kWh Standard Range με αυτονομία 485 χλμ. και 100 kWh Long Range με την αυτονομία να ανεβαίνει στα 620 χλμ. και με 10 (!) οδηγικά προγράμματα.
Για την έκδοση 75 kWh το βάρος είναι 2361 κιλά και η έκδοση 100 kWh με 2381 κιλά.
Η κατανάλωση ενέργειας για την έκδοση 75 kWh είναι 17,6 kWh/100 km και για την έκδοση 100 kWh είναι 19,1 kWh/100 km.
Το εσωτερικό μας ξεναγεί στον ψηφιακό κόσμο όπου πίσω από το 3άκτινο τιμόνι βρίσκεται το καντράν 9,8 ιντσών, και στο κέντρο του ταμπλό με την κυρτή επιφάνεια η κάθετη οθόνη αφής 12,8 ιντσών όπου απουσιάζουν κάθε λογής μπουτόν ή διακόπτες, ενώ υπάρχει και κρυφός φωτισμός με εναλλαγή χρωμάτων.
Μεταξύ οδηγού και συνοδηγού φιγουράρει φαρδιά κονσόλα με χώρους μικροαντικειμένων και το μπουτόν για τις 10 ρυθμίσεις του drive mode…
Χρονόμισθωση
Η Νίο μετά τη σύσκεψη με τα στελέχη της στην Ευρώπη, τον περασμένο Οκτώβριο στο Βερολίνο, τόνισε ότι τα μοντέλα EL7 μαζί με τα ET7 και ET5 μπορούν να προπαραγγελθούν στη Γερμανία, την Ολλανδία, τη Δανία και τη Σουηδία μέσω ενός μοντέλου συνδρομής τόσο για βραχυπρόθεσμη όσο και για μακροπρόθεσμη χρονομίσθωσης με διάρκεια από έναν έως …60 μήνες.
Οι πελάτες μπορούν να προσαρμόσουν το όχημα με διαφορετικές διαμορφώσεις και χωρητικότητα μπαταρίας. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια της περιόδου ενοικίασης, οι πελάτες μπορούν να αλλάξουν οχήματα και η μηνιαία χρέωση θα μειώνεται με τη διάρκεια ζωής του οχήματος.
Όσο για τις τιμές η Nio ανακοίνωσε την τιμή αγοράς του EL7 στη γερμανική αγορά με εύρος τιμών από 85.900 – 94.900 Ευρώ.
Η τιμή όμως δε σε ανεβάζει στα κάγκελα;