Αυτές στις μέρες οδηγούμε το Nissan Juke. Ένα αυτοκίνητο που είναι διαθέσιμο με έναν μόνο κινητήρα.
Ένα μοντέλο όσο μοντέρνο και να είναι όταν είναι διαθέσιμο με ένα μόνο κινητήρα βενζίνης -τη στιγμή που οι αντίπαλοι σου διαθέτουν πολύ μεγαλύτερη γκάμα μηχανικών συνόλων- είναι δύσκολο να μπει ανταγωνιστικά στην αγορά.
Ας μην ξεχνάμε ότι πλέον των βενζινοκινητήρων έρχονται με πετρελαιοκινητήρες, hybridplug-in, φυσικού αερίου και αμιγώς ηλεκτρικά που αρχίζουν να βρίσκουν τη θέση τους στην αγορά λόγω των νέων μέτρων.
«Εσύ» που πας με έναν κινητήρα 1.000 κ.εκ να μπεις στη μάχη. Τι να αποσκοπεί άραγε η Nissan;
Βέβαια αν δεν γεμίσει με ευρώ το ταμείο, δεν αποκλείεται την παραγωγή ή να την σταματήσει, ή να την εμπλουτίσει και με άλλους κινητήρες.
Όμως το αυτοκίνητο θα έχει κάνει έναν πρώτο κύκλο και θα έχει απορριφθεί από τους καταναλωτές καθώς θα έχουν στραφεί σε άλλες μάρκες.
Φανταζόμαστε ότι το έργο του εμπορικού διευθυντή της Nissan Nικ. Ι. Θεοχαράκη Μάριου Μπαρκή είναι δύσκολο. Και δεν είναι μόνο αυτό. Η αρχική τιμή 17.900 ευρώ είναι αρκετά υψηλή.
Δύσκολα τα πράγματα γενικότερα για την Nissan.
To Juke έχει αρκετή ανηφόρα. Θα τα καταφέρει άραγε;