Παραδοσιακά ο Αύγουστος είναι ο μήνας που σημειώνεται το μεγαλύτερο κύμα φυγής, κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής ραστώνης.
Εμείς «παραμένουμε» εντός των τειχών της πόλης, συντροφιά με το Nissan Micra, το οποίο «αισθάνεται» πιο άνετα από ποτέ μέσα στο φυσικό του περιβάλλον.
Δυναμική εικόνα
Χωρίς μποτιλιάρισμα και το άγχος της στάθμευσης, το μικρό ιαπωνικό μοντέλο γίνεται ακόμα πιο απολαυστικό.
Στην προκειμένη περίπτωση, το μπλε Micra των φωτογραφιών, ξεδιπλώνει την πιο δυναμική του πτυχή, μέσα από τη σπορτίφ έκδοση N-Sport.
O καυτός αυγουστιάτικος ήλιος φωτίζει τις λεπτομέρειες της έκδοσης N-Sport στο αμάξωμα του Micra. Αναφερόμαστε στο σχετικό λογότυπο που βρίσκεται στο πίσω δεξί τμήμα και στις άφθονες μαύρες γυαλιστερές πινελιές. Αυτές εντοπίζονται στους εξωτερικούς καθρέπτες, στη μάσκα, στη βάση των προφυλακτήρων και των θυρών, ενώ ασορτί είναι και οι 17αρες ζάντες.
Στα εντός
Περνάμε στο εσωτερικό, όπου ο κλιματισμός τις μέρες του καύσωνα δουλεύει υπερωρίες, για να εστιάσουμε στις στιλιστικές λεπτομέρειες που φέρνει στα ενδότερα η έκδοση N-Sport.
Με μαύρη αλκαντάρα έχει επενδυθεί το ταμπλό, ενώ το πάνω τμήμα του εξακολουθεί να καλύπτεται με μαλακό πλαστικό, με αποτέλεσμα η ποιότητα των υλικών να αναβαθμίζεται σημαντικά.
Λευκές ραφές υπάρχουν στο τιμόνι, στη βάση της κεντρικής κονσόλας, στο λεβιέ ταχυτήτων και στο χειρόφρενο, ενώ οι επιφάνειες αυτές είναι ντυμένες με μαύρο δέρμα.
Ένα υλικό που συνδυάζεται με αλκαντάρα στα εμπρός καθίσματα, τα οποία στις πλάτες τους έχουν διπλές κάθετες λευκές λωρίδες.
Παρατηρήστε επίσης το λευκό περίγραμμα στους ακριανούς στρογγυλούς αεραγωγούς, το μπουτόν ενεργοποίησης/απενεργοποίησης του κινητήρα μπροστά από το χειρόφρενο, την ενσωματωμένη οθόνη πολλαπλών ενδείξεων 5 ιντσών στον πίνακα οργάνων και την κεντρική οθόνη αφής 7 ιντσών του συστήματος πολυμέσων ΝissanConnect.
Εκτός από τον αυτόματο κλιματισμό που προαναφέραμε, ο πλούσιος εξοπλισμός του Micra N-Sport περιλαμβάνει επίσης θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα που εννοείται δεν ενεργοποιήσαμε τέτοια εποχή, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων. Οι χώροι επαρκούν για 4 ενήλικες επιβάτες στην καμπίνα του Micra, ενώ το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 300 λίτρων.
Κινητήρας
Κάτω από το εμπρός καπό δεν υπάρχει κάποιος νέος ισχυρότερος κινητήρας στην έκδοση N-Sport. Στο πόστο του παραμένει ο γνωστός «χιλιάρης» turbo βενζινοκινητήρας των 92 ίππων (5.000 σ.α.λ.) και 160 Nm ροπής (2.000-3.750 σ.α.λ.). Αν και τρικύλινδρος παραμένει πολιτισμένος, ενώ ηχητικά ίσως τον αναγνωρίσεις στο ρελαντί. Συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, το οποίο έχει αραιή κλιμάκωση, αλλά δεν αφήνει το βενζινοκινητήρα να «κρεμάει».
Από πλευράς κατανάλωσης καυσίμου καταγράψαμε, χωρίς να το προσπαθήσουμε, 6,9 λίτρα/100 χλμ. (επίσημη μέτρηση 5,7 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές C02 127 γρ./χλμ.). Οι επιδόσεις για τα δεδομένα χαρακτηρίζονται λογικές, με επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 11,8 δευτ. και τελική ταχύτητα 178 χλμ./ώρα.
Στο δρόμο
Το τιμόνι έχει επαρκή πληροφόρηση και δεν κουράζει στις μανούβρες μέσα στην πόλη με κύκλο στροφής 10 μ. Καλή, για τα δεδομένα πάντα, είναι η ηχομόνωση της καμπίνας, αλλά και η ποιότητα κύλισης. Η ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτος άξονας πίσω), αν και κάπως σκληρή, δε φάνηκε να «σκοντάφτει» απότομα στις πολλές λακκούβες των ελληνικών δρόμων. Θα επιτρέψει κλίσεις του αμαξώματος σε στροφές, αλλά πάντα σε λογικά και ελεγχόμενα πλαίσια. Tα φρένα είναι αποτελεσματικά, με δίσκους εμπρός και ταμπούρα πίσω.
To επόμενο βήμα
Κάπου εδώ όμως επιβάλλεται να κάνουμε και εμείς μια βουτιά, έστω σε κάποια κοντινή παραλία της Αττικής. Όσο για το Micra, η Nissan μας έχει ήδη ενημερώσει ότι στο εγγύς μέλλον θα βουτήξει στα, αχαρτογράφητα για το ίδιο, «νερά» της ηλεκτροκίνησης, από τα οποία θα βγει με διαφορετικός όνομα, διατηρώντας όμως τις συμπαγείς του διαστάσεις.
Μέχρι όμως να μεταλλαχτεί σε αμιγώς ηλεκτροκίνητο το Micra εξακολουθεί να διατίθεται, με την τιμή του στην εξοπλιστική έκδοση N-Sport να διαμορφώνεται στα 19.900 ευρώ.