Το κύκνειο άσμα του Nissan GT-R με θερμικό κινητήρα έρχεται μάλλον μέσα από την τελευταία του μικρή αναβάθμιση.
Υπενθυμίζουμε ότι το υφιστάμενο GT-R (R35) βρίσκεται στη ζωή από το 2007, ενώ διάδοχος του πιθανότατα θα είναι το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Hyper Force Concept των 1.360 ίππων που έκανε πρεμιέρα στην Έκθεση Japan Mobility Show τον περασμένο Οκτώβριο. To ενημερωμένο GT-R που παρουσιάστηκε στην ιαπωνική αγορά δε φέρει σχεδιαστικές αλλαγές, διατηρώντας την εικόνα που έχει από την τελευταία του ενημέρωση.
Στο πόστο του παραμένει ο θηριώδης V6 twin-turbo κινητήρας των 3.8 λίτρων, ο οποίος παράγει 573 ίππους και 608 ίππους στην κορυφαία έκδοση Nismo, ενώ συνδυάζεται με αυτόματο 6αρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και τετρακίνηση.
Ωστόσο στις εκδόσεις Premium Edition T-Spec και Track Edition μεταλαμπαδεύονται έμβολα, μπιέλες και στροφαλοφόρος άξονας από το Nismo Special Edition, ώστε να μειωθεί η υστέρηση του turbo και ο κινητήρας να ανεβάζει πιο γρήγορα στροφές. Κάτω από το εμπρός καπό του GT-R βρίσκεται επίσης μια χρυσή πλακέτα με τον αριθμό πλαισίου και μια αλουμινένια πλακέτα με το όνομα του εξειδικευμένου μηχανικού (αποκαλούνται Takumi) που δούλεψε με το χέρι πάνω στον κινητήρα.
Σημειώνεται ακόμα ότι στην έκδοση GT-R Premium Edition προσφέρεται πλέον και μια νέα μπλε (Blue Heaven) επένδυση καθισμάτων. Στην ιδιαίτερη πατρίδα του το ανανεωμένο GT-R είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελίες, ενώ οι πρώτες παραδόσεις θα ξεκινήσουν τον Ιούνιο. Η τιμή του «απλού» Nissan GT-R Pure Edition ξεκινάει από τα 14.443.000 Γιεν (89.547 ευρώ) και από 30.613.000 Γιεν (190.043 ευρώ) για το κορυφαίο GT-R Nismo Special Edition.