Από τις Ηνωμένες Πολιτείες έρχεται ένα ιδιαίτερα παράξενο περιστατικό, το οποίο δείχνει ότι οι άνθρωποι των τμημάτων marketing μπορούν να γίνουν πολύ ευρηματικοί.
Η Nissan Αμερικής, λοιπόν, προσφέρει τη δυνατότητα στους υποψήφιους πελάτες της να κάνουν test drive σε ένα μοντέλο της Toyota.
Η Nissan ξεκίνησε στην τοπική αγορά τη διάθεση της νέας γενιάς του Rogue, ένα μοντέλο το οποίο κυκλοφορεί σχεδόν αποκλειστικά στις Η.Π.Α. Ο κυριότερος ανταγωνιστής του σύμφωνα με την ιαπωνική μάρκα είναι το Toyota RAV4. Έτσι, αυτό που σκέφτηκαν στη Nissan, είναι το εξής. Αν κάποιος ενδιαφέρεται να αγοράσει το Rogue, μπορεί να ζητήσει από μια αντιπροσωπεία της Nissan, να οδηγήσει και τα δύο μοντέλα.
Οι άνθρωποι της εταιρείας θεωρούν ότι το Rogue είναι τόσο πολύ καλύτερο του RAV4, που δεν κινδυνεύουν. Βέβαια αναγνωρίζουν ότι αυτή η κίνηση περιέχει ρίσκο, καθώς οι ανάγκες και τα θέλω διαφέρουν ανάμεσα στους ανθρώπους, οπότε μπορεί τελικά σε κάποιους να αρέσει το μοντέλο της Toyota, ωστόσο είναι πεπεισμένοι ότι στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, η σύγκριση θα ευνοήσει το δικό τους μοντέλο.
Όσον αφορά την Toyota Αμερικής, φυσικά γνωρίζει για την κίνηση που έκανε η Nissan. Έτσι, έβγαλε ανακοίνωση στην οποία δηλώνει κολακευμένη, αλλά και βέβαιη ότι όλο αυτό θα ευνοήσει την ίδια, καθώς πιστεύει ότι τελικά το κοινό θα καταλήγει να αγοράσει το δικό της μοντέλο.
Δεν ξέρουμε αν η ιδέα θα ευνοήσει τελικά τη Nissan ή την Toyota, όμως το να προσφέρεις test drive στο μοντέλο του βασικού ανταγωνιστή σου είναι σίγουρα μια ανορθόδοξη και διαφορετική ιδέα.