Δηλαδή έρχεται ηλεκτρικό; Όχι ακριβώς αλλά μέσω της τεχνολογίας τεχνολογίας e-POWER, η οποία προσφέρει στον οδηγό όλα τα πλεονεκτήματα ενός ηλεκτρικού οχήματος, χωρίς την ανάγκη επαναφόρτισης της μπαταρίας σε πρίζα!
Η τεχνολογία πρόωσης e-POWER αποτελείται από μια μπαταρία υψηλών επιδόσεων που συμπληρώνεται από έναν 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων απόδοσης 156 ίππων, μια γεννήτρια ισχύος, έναν μετατροπέα και έναν ηλεκτροκινητήρα 140 kW ισχύος.
Ο βενζινοκινητήρας παράγει ηλεκτρική ενέργεια, η οποία μπορεί να μεταδοθεί μέσω του μετατροπέα στην μπαταρία, στον ηλεκτροκινητήρα ή και στα δύο, ανάλογα με το σενάριο οδήγησης.
Η απόδοση του συστήματος φτάνει τους 190 ίππους και τα 330 Nm ροπής, άμεσα διαθέσιμη με το πρώτο πάτημα του γκαζιού.
Χάρη στην αποκλειστικά ηλεκτρική κύλιση, το όχημα βιώνει μια στιγμιαία, ομαλή και σταθερή επιτάχυνση, χαρακτηριστικό των ηλεκτρικών οχημάτων, και χάρη στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας μέσω του κινητήρα εσωτερικής καύσης που λειτουργεί πάντα στο βέλτιστο εύρος των στροφών, επιτυγχάνεται μέγιστη απόδοση καυσίμου, ελαχιστοποιώντας έτσι τις εκπομπές ρύπων.
Περισσότερα στο video που ακολουθεί