Σε μεταμόσχευση «καρδιάς» του εμβληματικού Skyline GT-R (R32) προχώρησε η Nissan, καθώς η ζωή του πλέον συνεχίζεται ηλεκτρικά.
Στο επερχόμενο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο (10-12 Ιανουαρίου 2025) η Nissan θα παρουσιάσει, σε πρωτότυπη μορφή, το R32EV. Η μετατροπή του ιαπωνικού supercar σε αμιγώς ηλεκτροκίνητο ξεκίνησε το Μάρτιο του 2023, εθελοντικά από μια ομάδα μηχανικών της Nissan. Στόχος της πρωτοβουλίας αυτής ήταν να αναγεννηθεί το R32 ενσωματώνοντας τη σύγχρονη τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης.
Η Nissan προς το παρόν δεν αποκαλύπτει τεχνικά χαρακτηριστικά του R32EV, αλλά γνωρίζουμε ότι αποσυναρμολογήθηκε το εσωτερικό του, έπειτα αφαιρέθηκε η ανάρτηση και ο θερμικός κινητήρας, ενώ τοποθετήθηκε μπαταρία και μάλλον δυο ηλεκτροκινητήρες, ώστε να διατηρηθεί η τετρακίνηση και η υψηλή ισχύς.
Για την ιστορία να πούμε ότι το Skyline GT-R (R32) τροφοδοτούνταν από εξακύλινδρο twin turbo κινητήρα 2.6 λίτρων, ο οποίος απέδιδε 280 ίππους (6.800 σ.α.λ.) και 353 Nm ροπής (4.400 σ.α.λ.), ενώ συνεργάζονταν με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων. Η όγδοη γενιά Skyline R32 κυκλοφόρησε το Μάιο του 1989, ενώ τρεις μήνες αργότερα, η ένδειξη GT-R επέστρεψε μετά από 16 χρόνια απουσίας.
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης ονομαζόταν “ATTESA E-TS”, δηλαδή ο ηλεκτρονικά ελεγχόμενος διαχωρισμός ροπής 4WD που μετέδιδε τη βέλτιστη ροπή σε όλους τους τροχούς. Εμφανισιακά το R32EV είναι σχεδόν πανομοιότυπο, ωστόσο παρατηρούμε ότι τα φώτα ομίχλης έχουν αφαιρεθεί, ενώ οι δαγκάνες των φρένων είναι πλέον πορτοκαλί. Εικάζεται ότι το R32EV μπορεί να έχει υιοθετήσει το ηλεκτρικό σύστημα του Ariya Nismo, το οποίο παράγει 430 ίππους και 600 Nm ροπής.
【R32EV】vol.14
10月27日に富士スピードウェイで開催されたR’s Meetingにて、製作途中のR32EVを展示しました。#GTR #R32EV pic.twitter.com/xOxsZJMK6q
— 日産自動車株式会社 (@NissanJP) November 5, 2024