Μετά από μια ημέρα ξεκούρασης και ανασύνταξης δυνάμεων-Σάββατο 9 Ιανουαρίου- η πιο σκληρή περιπέτεια ανθρώπων και μηχανών, το Ντακάρ, ξαναρχίζει την Κυριακή 10 Ιανουαρίου με το 2ο και πιο δύσκολο μέρος με τη “marathon stage”.
Πρόκειται για μια διαδρομή που διαρκεί δύο συνεχόμενες ημέρες , καθώς απαγορεύεται στους συμμετέχοντες να δεχτούν εξωτερική βοήθεια από την ομάδα τους στο τέλος της πρώτης διαδρομής και στο διάστημα μέχρι να εκκινήσει η δεύτερη.
Μόνο οι συμμετέχοντες μπορούν να επισκευάσουν τα οχήματά τους.
Η 7η λοιπόν διαδρομή έχει συνολικό μήκος 737 χλμ. από τα οποία 453 τα χλμ. της Ειδικής Διαδρομής.
Η διαδρομή διεξάγεται σε ύψος 900 περίπου μ. από την επιφάνεια της θάλασσας και η μορφολογία του εδάφους περιλαμβάνει 41% άμμο, 11% αμμόλοφους και 48% χώμα.
Η Ειδική Διαδρομή θεωρείται αρκετά σκληρή και σε συνδυασμό με την απαγόρευση βοήθειας ανεβάζει το ενδιαφέρον στα ύψη.
Να θυμηθούμε ότι οι Πετερανσέλ-Μπουλανζέρ(Mini) οδηγούν τη γενική κατάταξη με +5’ 53 διαφορά από τους Αλ Ατίγια –Μπομέλ (Toyota Hilux).
Aρκετά πίσω + 40’ 39’’ οι Σάινθ-Κρούζ (Mini) που έχασαν πάνω από μια ώρα λόγω λάθος πλοήγησης καθώς τα φετινά road-book είναι νέας φιλοσοφίας και φαίνεται ότι δεν βρήκε το πλήρωμα της χρυσή τομή στην ανάγνωση.
Βέβαια ο αγώνας έχει πολύ δρόμο ακόμα καθώς περιλαμβάνει άλλες 6 διαδρομές.
Στην 4η θπέση + 1ώρα 11’ 36’’ βρίσκονται οι Πριγκόνσκι-Γκότσαλκ (Toyota Hilux) ενώ ανέβηκαν θέσεις οι Ρόμα-Γουίνκογκ (Bahrain) + 1 ώρα 36’ 55’’ από την κορυφή.
Στην 8η θέση οι Αλ Κασίμι-Πανσερί(Abu Dhabi) + 2’ωρες 7’ 21’’ με τη 10δα να συμπληρώνουν οι Ντε Βιγιέ-Μπράβο (Toyota Hilux) και Πρόκοπ-Σιτκα(Ford F150).
Oι Λεμπ-Ελενά θα εκκινήσουν από την 42η θέση καθώς εγκατέλειψαν στην τελευταία Ειδική Διαδρομή του 1ου σκέλους από σπασμένη ανάρτηση στο αυτοκίνητο του Μπαχρέιν, πίσω από το οποίο βρίσκεται η βρετανική ομάδα Prodrive.
Δείτε και μερικές ξεχωριστές φωτογραφίες γεμάτες από την ατμόσφαιρα του φετινού Ντακάρ που διεξάγεται στη Σαουδική Αραβία, αλλά και της διαδρομής