Ο τοπικός ήρωας Γιαζιντ Αλ Ραζχί με τον Γερμανό συνοδηγό του Ντιρκ Φον Ζίτσεβιτς (Toyota Hilux) ήταν οι ταχύτεροι στην 7η Ειδική Διαδρομή, την πρώτη του 2ου σκέλους και την πρώτη μετά την ημέρα ξεκούρασης.
Ήταν η πρώτη φορά που ο Σαουδάραβας οδηγός ήταν ο ταχύτερος σε Ειδική Διαδρομή.
Στη δεύτερη θέση η μεγάλη αλεπού της ερήμου-έτσι όπως εξελίσσεται ο αγώνας- ο Πετερανσέλ με τον Μπουλανζέρ(Mini) + 48’’ που είχαν κλατάρισμα με αποτέλεσμα να σπάσει η ζάντα και να σταματήσουν για να το αλλάξουν. Στην τρίτη οι Σάινθ-Κρουζ (Mini) +1’ 15’’ και στην 4η οι Αλ Ατίγια-Μπομέλ (Toyota Hilux) +2’ 48’’ ο οποίοι είχαν και αυτοί κλαταρισμένο ελαστικό.
Oι Λεμπ-Ελενά εγκατέλειψαν και πάλι και τα πράγματα πλέον δυσκολεύουν πολύ για κάποια διάκριση.
Ετσι στη γενική κατάταξη και μετά την 7η Ειδική Διαδρομή οι Πετερανσέλ-Μπουλανζέρ αύξησαν τη διαφορά στα 7’ 53’’ από τους δεύτερους Αλ Ατίγια-Μπομέλ που θεωρητικά τα δύο πληρώματα θα παίξουν στη συνέχεια για τη νίκη, καθώς οι τρίτοι Σάινθ-Κρούζ βρίσκονται με αρκετή διαφορά, + 41’ 06’’ ,πίσω από την κορυφή, αν και στους αγώνες τίποτα δεν είναι σίγουρο μέχρι να εμφανιστεί η καρό σημαία και ειδικά σε ένα Ντακάρ.
Στην 4η θέση βρίσκονται οι Πριγκόνσκι-Γκάτσαλκ (Toyota Hilux) + 1 ώρα 22’ 48’’ και στην 5η οι Ρόμα-Γουϊνκογκ που κερδίζουν θέσεις και υπάρχει χρόνος για να κερδίσουν μια ακόμα θέση καθώς είναι πιο έμπειρος ο Ισπανός οδηγός από τον Πολωνό.
Τη Δευτέρα 11 Ιανουαρίου σειρά έχει η 8η διαδρομή συνολικού μήκους 709 χλμ.
Το μήκος της Ειδικής Διαδρομής είναι 375 χλμ. και διεξάγεται σε ύψος μεταξύ 600 και 1.200 μ. από την επιφάνεια της θάλασσας.
Η διαδρομή αποτελείται από 40% από άμμο, 51% από χώμα, 8% άσφαλτο και 1% από αποξηραμένες λίμνες. Δείτε το χάρτη